Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik: Hmm, bra fråga. Förmodligen, eftersom jag är lite klumpig ibland 😉

Niklas: Eh... Det vanliga bara. Lite överskottsvikt som jag inte har lust att ta med mig upp på klätterväggen... 🙂

Grazie Camilla!

God morgon! Idag komemr det bli en fantastisk bra dag, jag liksom känner det i magen:D
Efter gårdagens mindre roliga besked, kommer dagens lyckorus och strålande föutsikter överträffa allt!!!yeyyy
hoppas eran dag blir bra alla supersinglar (L)

Godmorgon!
Konstigt det där att de som skulle upp "okristligt tidigt" inte sagt gomorron än och själv har man redan varit på jobbet i en och en halv timme. 😉

Gomorron! Jag är på jobbet och analyserar loggar. Det var okristligt tidigt men det var värt det. 🙂

God morgon! Ingen kan få mig på dåligt humör idag 🙂 Innebandy, löpning och middagsdejt med Hasse och Lina. Ska bli så kul! Mitt iPhone-alarm har fortfarande inte fattat att det inte är sommartid så jag fick lite sovmorgon..

Katarina: Då är vi två. 🙂
Har du ätit någon tårta än? 😉

Haha nej ingen morgontårta. Men det kanske blir en efterrätt ikväll i alla fall.

Katarina: En dejt till idag!?! Inte för att vara pessimistisk om utgången i förväg men jag tror inte du ska hoppas på för mycket romantik denna gång heller - eller inte i alla fall för egen del. 😉