Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 17:07Fredrik: Hmm, bra fråga. Förmodligen, eftersom jag är lite klumpig ibland 😉
Fredrik: Hmm, bra fråga. Förmodligen, eftersom jag är lite klumpig ibland 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 18:28Niklas: Eh... Det vanliga bara. Lite överskottsvikt som jag inte har lust att ta med mig upp på klätterväggen... 🙂
Niklas: Eh... Det vanliga bara. Lite överskottsvikt som jag inte har lust att ta med mig upp på klätterväggen... 🙂
Quote from ellen olsson on 3 November 2010, 19:31Grazie Camilla!
Grazie Camilla!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 07:16God morgon! Idag komemr det bli en fantastisk bra dag, jag liksom känner det i magen:D
Efter gårdagens mindre roliga besked, kommer dagens lyckorus och strålande föutsikter överträffa allt!!!yeyyy
hoppas eran dag blir bra alla supersinglar (L)
God morgon! Idag komemr det bli en fantastisk bra dag, jag liksom känner det i magen:D
Efter gårdagens mindre roliga besked, kommer dagens lyckorus och strålande föutsikter överträffa allt!!!yeyyy
hoppas eran dag blir bra alla supersinglar (L)
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 07:24Godmorgon!
Konstigt det där att de som skulle upp "okristligt tidigt" inte sagt gomorron än och själv har man redan varit på jobbet i en och en halv timme. 😉
Godmorgon!
Konstigt det där att de som skulle upp "okristligt tidigt" inte sagt gomorron än och själv har man redan varit på jobbet i en och en halv timme. 😉
Quote from ellen olsson on 4 November 2010, 07:53Gomorron! Jag är på jobbet och analyserar loggar. Det var okristligt tidigt men det var värt det. 🙂
Gomorron! Jag är på jobbet och analyserar loggar. Det var okristligt tidigt men det var värt det. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 08:13God morgon! Ingen kan få mig på dåligt humör idag 🙂 Innebandy, löpning och middagsdejt med Hasse och Lina. Ska bli så kul! Mitt iPhone-alarm har fortfarande inte fattat att det inte är sommartid så jag fick lite sovmorgon..
God morgon! Ingen kan få mig på dåligt humör idag 🙂 Innebandy, löpning och middagsdejt med Hasse och Lina. Ska bli så kul! Mitt iPhone-alarm har fortfarande inte fattat att det inte är sommartid så jag fick lite sovmorgon..
Quote from ellen olsson on 4 November 2010, 08:15Katarina: Då är vi två. 🙂
Har du ätit någon tårta än? 😉
Katarina: Då är vi två. 🙂
Har du ätit någon tårta än? 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 08:34Haha nej ingen morgontårta. Men det kanske blir en efterrätt ikväll i alla fall.
Haha nej ingen morgontårta. Men det kanske blir en efterrätt ikväll i alla fall.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 11:35Katarina: En dejt till idag!?! Inte för att vara pessimistisk om utgången i förväg men jag tror inte du ska hoppas på för mycket romantik denna gång heller - eller inte i alla fall för egen del. 😉
Katarina: En dejt till idag!?! Inte för att vara pessimistisk om utgången i förväg men jag tror inte du ska hoppas på för mycket romantik denna gång heller - eller inte i alla fall för egen del. 😉