Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:54Det känns som jag är på väg mot det jag med 🙁
Det känns som jag är på väg mot det jag med 🙁
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 11:01Är det så illa?:-(
Är det så illa?:-(
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 11:29Morrn morrn, grått och tråkigt så man kan tro man bor i östtyskland anno tidigt 80-tal
Morrn morrn, grått och tråkigt så man kan tro man bor i östtyskland anno tidigt 80-tal
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 15:17Helena, vilade lite och har varit en tur till affären. När jag höll på och packade ner varorna i dra-maten så blev jag lite yr i bollen. Det är väl det jag pallar med i dag.
Kalle: jag var i Berlin när DDR "firade" 20 år muren. Den dagen var det färggla
Helena, vilade lite och har varit en tur till affären. När jag höll på och packade ner varorna i dra-maten så blev jag lite yr i bollen. Det är väl det jag pallar med i dag.
Kalle: jag var i Berlin när DDR "firade" 20 år muren. Den dagen var det färggla
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 15:20Inte bra att bli yr. Har du feber?
Inte bra att bli yr. Har du feber?
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 15:23Nä, men det är ett stort varningstecken att jag inte längtar efter kaffe. Drack en mugg i går men inget i dag eller förgår (#) Då är det lilla med mig 🙁
Nä, men det är ett stort varningstecken att jag inte längtar efter kaffe. Drack en mugg i går men inget i dag eller förgår (#) Då är det lilla med mig 🙁
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 08:05God morgon på er! Dags för mig att dra till stallet, ska bara en omväg förbi granntanten och klippa klorna på hennes katt...får se om jag överlever (#)
Ha en superdag alla supersinglar! 🙂
God morgon på er! Dags för mig att dra till stallet, ska bara en omväg förbi granntanten och klippa klorna på hennes katt...får se om jag överlever (#)
Ha en superdag alla supersinglar! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 08:37Det vore nåt det, se en katt klippa klorna på en annan (och överleva?) 😉
Det vore nåt det, se en katt klippa klorna på en annan (och överleva?) 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 09:45God morgon alle hop 🙂
P.s jag har varit uppe innan men gick och la mig igen. hihi somnar gott av medocinen 😉
God morgon alle hop 🙂
P.s jag har varit uppe innan men gick och la mig igen. hihi somnar gott av medocinen 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 10:00god morgon!
Nu är träningen klar! dax för redovisning idag då 😀 yey
god morgon!
Nu är träningen klar! dax för redovisning idag då 😀 yey