Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:38Krya på dig Helena! Hoppas foten är good as new snaart 🙂
Krya på dig Helena! Hoppas foten är good as new snaart 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 07:21God morgon alla singlar! Idag är det alldeles vitt utanför fönstret. Synd bara att det är dimma och inte snö 🙁
God morgon alla singlar! Idag är det alldeles vitt utanför fönstret. Synd bara att det är dimma och inte snö 🙁
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 07:31god morgon, eller ja... välte ut skålen med innehållet till den blivande havregrynsgröten, över bänken och ner i den öppna lådan under 😀
underbart!!! NOT!så kan någon ge mig en jävla skopa glädje, massa tålamod och energi tack- ja jag håller på med det
god morgon, eller ja... välte ut skålen med innehållet till den blivande havregrynsgröten, över bänken och ner i den öppna lådan under 😀
underbart!!! NOT!
så kan någon ge mig en jävla skopa glädje, massa tålamod och energi tack- ja jag håller på med det
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 07:39Em: Usch då. Ingen bra start! *skickar över en skopa av vad helst Em behöver* 🙂
Em: Usch då. Ingen bra start! *skickar över en skopa av vad helst Em behöver* 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 07:56tack Linda 🙂 världen behöver lite fler sådan som du!!!
tack Linda 🙂 världen behöver lite fler sådan som du!!!
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:50God morgon alle hop 🙂
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
God morgon alle hop 🙂
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:43Ja, god dag får jag väl säga. Var vaken före 8 så nu funderar jag på att ta en vilostund.
Ja, god dag får jag väl säga. Var vaken före 8 så nu funderar jag på att ta en vilostund.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:49God förmiddag!
Inte ska du väl sova middag redan?
God förmiddag!
Inte ska du väl sova middag redan?
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:50Är det inte bra att vila om man känner sig trött 😉
Är det inte bra att vila om man känner sig trött 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:53Jo, men du har ju bara varait uppe några timmar:-)
(Själv vilar jag 24h/dygn).
Jo, men du har ju bara varait uppe några timmar:-)
(Själv vilar jag 24h/dygn).