Quote from ellen olsson on 1 November 2010, 06:57Morrn! Kunde vi inte ställt tillbaka klockan en timme till inatt?
Morrn! Kunde vi inte ställt tillbaka klockan en timme till inatt?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 07:19Fredrik: Det kunde du väl ha gjort? 😉
Du kunde ha klivit upp tidigt igår och så satt tillbaka klockan inatt istället... *tipsa, fast lite försent*
Fredrik: Det kunde du väl ha gjort? 😉
Du kunde ha klivit upp tidigt igår och så satt tillbaka klockan inatt istället... *tipsa, fast lite försent*
Quote from ellen olsson on 1 November 2010, 07:26Nja, poängen är att jag vill ha en timme extra varje natt fram till vårdagjämningen eller så. 🙂
Nja, poängen är att jag vill ha en timme extra varje natt fram till vårdagjämningen eller så. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 07:44Morrn morrn =) Det tyckte jag lät som en bra ide fredrik!
Morrn morrn =) Det tyckte jag lät som en bra ide fredrik!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:07Morsning! Börjar senare i stallet idag så jag har tid att vårda träningsvärken sen igår... (#)
Fredrik for president! (t+)
Morsning! Börjar senare i stallet idag så jag har tid att vårda träningsvärken sen igår... (#)
Fredrik for president! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:12God morgon alle hop 🙂
Trött idag jobbade till 3 inatt 😛
God morgon alle hop 🙂
Trött idag jobbade till 3 inatt 😛
Quote from Fredric Lagerström on 1 November 2010, 09:11God morgon.
Lite kul att konstatera att 101101 blir samma läst fram eller baklänges.
Jag tycker vi skall glädjas åt det idag! Det är måndag jag veeeet!
Men tänk på det roliga datumet så känns snart allting bra!
God morgon.
Lite kul att konstatera att 101101 blir samma läst fram eller baklänges.
Jag tycker vi skall glädjas åt det idag! Det är måndag jag veeeet!
Men tänk på det roliga datumet så känns snart allting bra!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:39Morrn morrn, en hel vecka av jobb hemifrån, frågan är hur det ska gå till med min arbetsmoral och disciplin. Känner jag mig själv rätt blir det jävligt körigt på söndag natt 😉
Morrn morrn, en hel vecka av jobb hemifrån, frågan är hur det ska gå till med min arbetsmoral och disciplin. Känner jag mig själv rätt blir det jävligt körigt på söndag natt 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:39God Morgon!
Ska till läkarhuset igen med foten. Infektionen har läckt igenom hela bandaget, så de ska titta på det. Det är roligt nästan jämnt...
God Morgon!
Ska till läkarhuset igen med foten. Infektionen har läckt igenom hela bandaget, så de ska titta på det. Det är roligt nästan jämnt...
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 10:41Ouch, Helena, det där om infektionen känns som en perfekt bild att få på näthinnan en måndag morgon. 😉
Ouch, Helena, det där om infektionen känns som en perfekt bild att få på näthinnan en måndag morgon. 😉