Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Barn vet inte att man får sova en timme längre när vi byter tillbaka till normaltid.. Jag har ont i huvudet och mår illa. Har fortfarande ett enormt spring i benen och det är frustrerande att jag inte kommer kunna springa förrän på torsdag. Tror inte jag

Godmorgon.
Idag skulle jag ha både coretränat och sprungit VU, men med tanke på min galna träningsvärk efter senaste corepasset (fan vilken tunnis jag äääääär?!?) så lär det bli en mils PROMENAD som reggas på VUn och core kan jag nog se mig i månen efter?

God Morgon!
Fortfarande för ont i foten för at det ens ska vara behagligt att gå genom lägenheten. Någon som har något tips om vad jag ska göra med foten? Skänka på Blocket kanske..

God morgon elle hop 🙂

Ja jag hade ju vilodag igår så för mig blir det träning idag.. Ingen träningsvärk här för en gång skull 🙂

Helena, om det är högerfoten det gäller så tar jag gärna emot en tå innan du gör dig av med foten. Jag har pangat in foten i vägg (jaja, jag prickade fel, sånt hände) och tån värker.

God morgon förresten.

God morgon alla!
Det vänder nog snart Helena!

Kolla de här orden på vägen som jag saxade på HP:

"Skrattar hellre än gråter, föredrar glädje framför ilska och uppskattar förståelse mer än fördömanden..."

Jomenvisst! 😀

Johanna, stortån och en bit nedanför kan du få. Det är den delen jag vill bli av med:-)

Det är snarare ringfingertån jag är spekulant på. Men den kanske du vill behålla?

Den tån är helt OK. Men kapar jag hela foten, kan du dock få den tån.

Nu är det lite bättre, så jag väntar nog någon dag med ev.kapning.

Godmorgon!
Sitter på jobbet och väntar in dagens första bil. Trött i både knopp och kropp idag, vad hände med att vila upp sig över helgen så att man vaknar pigg och kry på måndagsmorgonen?!? (#)