Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:52solenräcker inte hit uppebarligen..
Helena nu får du säga till din fot att den slutar trilskas med dig, så här kan du ju inte ha det 😉 hopaps du blir bra snart *kram*
solenräcker inte hit uppebarligen..
Helena nu får du säga till din fot att den slutar trilskas med dig, så här kan du ju inte ha det 😉 hopaps du blir bra snart *kram*
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 10:42God morgon på er!
Efter en hektisk arbetsdag och en supermysig fredagskväll (;)) har jag sovit som en stock hela natten men skulle kunna sova några timmar till...
Helena: Stackare!!! Tur att du får lite sällskap! 🙂
Em: Jag vill också ha sol! 🙁
God morgon på er!
Efter en hektisk arbetsdag och en supermysig fredagskväll (;)) har jag sovit som en stock hela natten men skulle kunna sova några timmar till...
Helena: Stackare!!! Tur att du får lite sällskap! 🙂
Em: Jag vill också ha sol! 🙁
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 10:46Linda, har du varit på dejt?
Linda, har du varit på dejt?
Quote from ellen olsson on 30 October 2010, 10:50*kramar om Helena*
*kramar om Helena*
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 10:57Tack, är i behov av tröstekramar.
Förstår inte varför foten trilskas så nu efter att ha varit smärtfri i en vecka. Känns som det körs en kniv genom operationssåret vid varje steg.
Tack, är i behov av tröstekramar.
Förstår inte varför foten trilskas så nu efter att ha varit smärtfri i en vecka. Känns som det körs en kniv genom operationssåret vid varje steg.
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 11:47Helena: Nja, jo kanske... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed005.gif
Helena: Nja, jo kanske... BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-ashamed005.gif
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 11:50Linda, vet du inte??
Linda, vet du inte??
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 15:32Linda: Yes you do! (i låttitelsexlivstråden i alla fall!) 😉
Linda: Yes you do! (i låttitelsexlivstråden i alla fall!) 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 16:12Emelie, jodå, vi ska träffas igen efter hennes tenta
Emelie, jodå, vi ska träffas igen efter hennes tenta
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 08:03God morgon
Idag kändes det bra att gå upp, fick ju en extra timmes sömn och ändå gå upp tidigt:-)Men jag undrar vad det är för fel på endel människor, personen i fråga har ringt mig två gånger det senaste kl.02.30 på natten (#) ringer bara när han e fu
God morgon
Idag kändes det bra att gå upp, fick ju en extra timmes sömn och ändå gå upp tidigt:-)
Men jag undrar vad det är för fel på endel människor, personen i fråga har ringt mig två gånger det senaste kl.02.30 på natten (#) ringer bara när han e fu