Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 08:46Morrn morrn, äntligen fredag. Det ska bli mentalt skönt att slippa jobbet några dagar nu.
Edit, fan så här ska inte livet vara, nu är det dags att söka nytt jobb 🙂
Morrn morrn, äntligen fredag. Det ska bli mentalt skönt att slippa jobbet några dagar nu.
Edit, fan så här ska inte livet vara, nu är det dags att söka nytt jobb 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 09:44Godmorgon... tror jag...
Vaknade galet sent och ur en helt osannolikt verklig dröm där jag var ute och red min älskade vita prinsessa (som togs bort i februari 2008). Den var så verklig att jag inte ville vakna, men när jag började kämpa emot att vakna u
Godmorgon... tror jag...
Vaknade galet sent och ur en helt osannolikt verklig dröm där jag var ute och red min älskade vita prinsessa (som togs bort i februari 2008). Den var så verklig att jag inte ville vakna, men när jag började kämpa emot att vakna u
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:08God Morgon!
Foten är lite bättre, men jag har fortfarande svårt att belasta den. Men imorgon ska det nog gå bra:-)
God Morgon!
Foten är lite bättre, men jag har fortfarande svårt att belasta den. Men imorgon ska det nog gå bra:-)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:05God förmiddag 😉 Skönt att höra om foten Helena!
En annan ska jobba hela helgen men jag kommer att ta en promenad på vägen till station och njuta av en fin höstdag (H)
God förmiddag 😉 Skönt att höra om foten Helena!
En annan ska jobba hela helgen men jag kommer att ta en promenad på vägen till station och njuta av en fin höstdag (H)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:40godmorgon..
godmorgon..
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 15:47God morgon i efterskott...
Jessie: Jag vet precis vad du menar! Kan fortfarande drömma om tidigare drömprinsar och -prinsessor 🙁 Har ingen egen häst själv och har inte ridit sedan i maj (trots att jag för tillfället jobbar på ridskolan...) men man utve
God morgon i efterskott...
Jessie: Jag vet precis vad du menar! Kan fortfarande drömma om tidigare drömprinsar och -prinsessor 🙁 Har ingen egen häst själv och har inte ridit sedan i maj (trots att jag för tillfället jobbar på ridskolan...) men man utve
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 16:06@Linda hihi djur är för goa 😀
@Linda hihi djur är för goa 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 06:22godmorgon, här sitter jag och äter frukost
godmorgon, här sitter jag och äter frukost
Quote from Fredric Lagerström on 30 October 2010, 07:41...och jag med mitt kaffe. Helt mörkt bara en bordslampa tänd på jobbet. Mysfaktorn är oerhörd! 😀
...och jag med mitt kaffe. Helt mörkt bara en bordslampa tänd på jobbet. Mysfaktorn är oerhörd! 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 08:11Varför är ni uppe så tidigt, jobbar du jämt Aadu? Helen hur gick det med M, har du hört något?
Ja god morgon alltså:-)
jag tycker att det är jävligt bra av mig att ha gått upp kl 5 ons-fre denna veckan för att jobba och sedan fortsätta dagarna med plug
Varför är ni uppe så tidigt, jobbar du jämt Aadu? Helen hur gick det med M, har du hört något?
Ja god morgon alltså:-)
jag tycker att det är jävligt bra av mig att ha gått upp kl 5 ons-fre denna veckan för att jobba och sedan fortsätta dagarna med plug