Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:18Jag tror du ska hålla foten något över hjärthöjd om inte läkaren sa nåt annat.
Jag tror du ska hålla foten något över hjärthöjd om inte läkaren sa nåt annat.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:21Hmm.. jag håller med Camilla här, särskilt som du säger det "dunkar" i foten så tror jag det kan vara bra att hålla den högt ett tag till.
Hmm.. jag håller med Camilla här, särskilt som du säger det "dunkar" i foten så tror jag det kan vara bra att hålla den högt ett tag till.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:29Oj Helena, stackars dig..! 🙁
Kramar om!!
Oj Helena, stackars dig..! 🙁
Kramar om!!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 06:55Upp och hoppa allihop! En härlig fredag står och väntar! 🙂
Upp och hoppa allihop! En härlig fredag står och väntar! 🙂
Quote from ellen olsson on 29 October 2010, 07:13*gäsp* Gomorron! Skönt att det är fredag! 🙂
*gäsp* Gomorron! Skönt att det är fredag! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 07:17godmorgon! JAg fick upp kassaskåpet 😀 shit vilken bra dag detta kommer bli 😀
godmorgon! JAg fick upp kassaskåpet 😀 shit vilken bra dag detta kommer bli 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 07:19Em: Har du varit och gjort inbrott någonstans eller???;)
Em: Har du varit och gjort inbrott någonstans eller???;)
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 07:19God morgon alle hop 🙂
Grattis Emelie hehe
God morgon alle hop 🙂
Grattis Emelie hehe
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 07:32kom på hur dumt det lät när jag redan spart inlägget, nej jag har inte gjort inbrott. Jag jobbar i receptionen på gymmet, gjorde jag igår också men då fick jag inte uppkassaskåpet det är ett sånt som man skall vrida 3varv till nr 7 sedan v 1var till numme
kom på hur dumt det lät när jag redan spart inlägget, nej jag har inte gjort inbrott. Jag jobbar i receptionen på gymmet, gjorde jag igår också men då fick jag inte uppkassaskåpet det är ett sånt som man skall vrida 3varv till nr 7 sedan v 1var till numme
Quote from Fredric Lagerström on 29 October 2010, 07:41Tgif! (t+)
Tgif! (t+)