Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Med en yxa kan man hugga av en fot!

Och då har man inte ont i foten längre. HEPP!

jag vet inte, jag har aldrig testat, men jag kanske tänker att om man hugger av en fot så kommer det göra ont där man högg?

Exakt. Men det är nog bra att jag inte har någon yxa, förhoppningsvis försvinner smärtan ändå. Förstår inte hur en fot kan smärta så...

jag vet mycket men inte allt

Våra fötter är små och om det händer nåt i en som tar plats ( svullnad, infektion, blåmärke) så finns det inte så mycket hud som det skulle behövas och då blir det trångt. Jämför magen, där gör ex ett blåmärke inte lika ont.
Kroppen är finurlig 😉

Helena

Jag börjar med citodon igen som jag åt efter operationen. Men då hade jag inte lika ont som nu.

Hugga av foten låter som en måttligt bra idé, då kommer hon bara få fantomsmärtor i foten iaf utan att ha nån fot att hugga av längre. 😉

Har funderat på fantomsmärtorna. Har någon något bättre förslag? Kan knappt belasta foten pga smärta, kan inte hoppa på ett ben, då dunkar det i foten som är i luften. Åker på baken för att ta mig till toa/köket.
Ja, nu gnäller jag, men vet inte om jag ha

@Helena Jag tror minsann du behöver 1st singel kille hos dig som kan ta hand om dig .