Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 08:20Vad sjuttsingen hittar man på med en semisjuk unge? Vi kan inte gå och bada, jag kan inte gå och träna, ingen kommer att vilja bjuda hem oss.. Åka till IKEA kommer vi båda verkligen uppskatta.. NOT!
Hade en ryslig mardröm i natt igen. Drömde att min iPho
Vad sjuttsingen hittar man på med en semisjuk unge? Vi kan inte gå och bada, jag kan inte gå och träna, ingen kommer att vilja bjuda hem oss.. Åka till IKEA kommer vi båda verkligen uppskatta.. NOT!
Hade en ryslig mardröm i natt igen. Drömde att min iPho
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:04man bakar, pysslar, målar, läser saga, kollar film, spelar (beror på hur gammal hon e iof), sjunger, dansar, går en promme, städar, det finns väl hur mycket som helst att göra, kom igen du Kat!
man bakar, pysslar, målar, läser saga, kollar film, spelar (beror på hur gammal hon e iof), sjunger, dansar, går en promme, städar, det finns väl hur mycket som helst att göra, kom igen du Kat!
Quote from ellen olsson on 30 October 2010, 09:06Morrn! Läge att försöka springa ett långpass idag men nu så anföll tsetseflugorna. 😉
Morrn! Läge att försöka springa ett långpass idag men nu så anföll tsetseflugorna. 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:09Snorbullar? 😀
Jo, vi äser, leker och ritar men det är nog mest jag som har behov av att komma ut och träffa folk. Det blir kanske trapp-SM:s-hejande i em.
Snorbullar? 😀
Jo, vi äser, leker och ritar men det är nog mest jag som har behov av att komma ut och träffa folk. Det blir kanske trapp-SM:s-hejande i em.
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:20Ja men snorbullar är väl super gott;)
Ja det klart träffa folk är ju kul... hm... klappa händer borde hon ju orka en stund iaf, du fpr väl gå en sväng till mataffären också?!(eller någon annan affär, muta henne lite)
Ja men snorbullar är väl super gott;)
Ja det klart träffa folk är ju kul... hm... klappa händer borde hon ju orka en stund iaf, du fpr väl gå en sväng till mataffären också?!(eller någon annan affär, muta henne lite)
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:24God morgon! Juice i handen, solsken och snart en sväng till föräldrarna för att bygga uteboxar, härligt!
God morgon! Juice i handen, solsken och snart en sväng till föräldrarna för att bygga uteboxar, härligt!
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:25jag vill också ha sol, vart finns den?
jag vill också ha sol, vart finns den?
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:33Den som skiner på mig tittar fram bakom ett hustak i Norrköping, kan tänkas att den räcker till fler om det saknas sol på andra håll. 🙂
Den som skiner på mig tittar fram bakom ett hustak i Norrköping, kan tänkas att den räcker till fler om det saknas sol på andra håll. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:36God Morgon!
Foten vill fortfarande inte bli belastad, jag börjar bli desperat. En kompis kommer hem idag med lite att äta. Har bara ätit fil och mackor 2 dagar pga att foten gjort för ont för att laga mat:-(
Jaa, det är synd om mig!!
God Morgon!
Foten vill fortfarande inte bli belastad, jag börjar bli desperat. En kompis kommer hem idag med lite att äta. Har bara ätit fil och mackor 2 dagar pga att foten gjort för ont för att laga mat:-(
Jaa, det är synd om mig!!
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:50Ja, det är synd om dig Helena. Förstår verkligen att du håller på å ruttnar på smärtan och tristessen. Skönt att du har bra vänner som kommer och tar hand om dig iallafall.
Norrköping... de är en bit bort det. För hit räcker inte solen fram (ännu)
Glöm
Ja, det är synd om dig Helena. Förstår verkligen att du håller på å ruttnar på smärtan och tristessen. Skönt att du har bra vänner som kommer och tar hand om dig iallafall.
Norrköping... de är en bit bort det. För hit räcker inte solen fram (ännu)
Glöm