Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 07:14God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 12 November 2010, 07:26Gomorron! Fredag FTW!
Gomorron! Fredag FTW!
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 07:33Morrn Da!
Ha en toppendag allihop 😉
Morrn Da!
Ha en toppendag allihop 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 07:54God morgon. Haft en bedrövlig natt utan sömn, men hoppas alla får en härlig dag!
God morgon. Haft en bedrövlig natt utan sömn, men hoppas alla får en härlig dag!
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:33Jobbar hemifrån idag så jag passade på att ta en sovmorgon, sov ända till kl 8 (stiger upp 6.15 normalt på vardagarna). Herregud, så skönt det kan vara med nästan två timmar extra sömn på morgonen.
Jobbar hemifrån idag så jag passade på att ta en sovmorgon, sov ända till kl 8 (stiger upp 6.15 normalt på vardagarna). Herregud, så skönt det kan vara med nästan två timmar extra sömn på morgonen.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 08:51God morgon. Jag jobbar också hemifrån (tvättar, städar och hänger på FB alltså). Visst är det härligt med sovmorgon och ändå hinna med det man ska Camilla?
God morgon. Jag jobbar också hemifrån (tvättar, städar och hänger på FB alltså). Visst är det härligt med sovmorgon och ändå hinna med det man ska Camilla?
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:08God morgon alla super singlar:-)
Nattens uteblivna sömn märks ännu inte, kaffet i sängen gör inte så mycket livet är rätt fint trots allt 😀
God morgon alla super singlar:-)
Nattens uteblivna sömn märks ännu inte, kaffet i sängen gör inte så mycket livet är rätt fint trots allt 😀
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:40godmorgon!
fast jag känner mig rätt så trött..
godmorgon!
fast jag känner mig rätt så trött..
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 09:53God morgon! Jag älskar att ha min ögonsten hos mig men hon har hållit mig vaken om nätterna så jag är helt slut på morgonen - och kvällen.. Men snart är det helg 🙂 Ska hitta någon som kan hjälpa mig få på benen på sängen, får kanske locka över en kompis
God morgon! Jag älskar att ha min ögonsten hos mig men hon har hållit mig vaken om nätterna så jag är helt slut på morgonen - och kvällen.. Men snart är det helg 🙂 Ska hitta någon som kan hjälpa mig få på benen på sängen, får kanske locka över en kompis
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 10:21@Katarina om inget annat hinner säkert jag hjälpa dig imorgon 😉
@Katarina om inget annat hinner säkert jag hjälpa dig imorgon 😉