Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:04God morgon!
Jag vaknade, för ovanlighetens skull, utsövd och PIGG. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag innan det bär av in till stan och fb-träffen ikväll *grubblar*
God morgon!
Jag vaknade, för ovanlighetens skull, utsövd och PIGG. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag innan det bär av in till stan och fb-träffen ikväll *grubblar*
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:37Soooooovmorgooooooon! 😀
(fast mycket av den beror på att jag vaknade med migrän vid åttatiden, en tung vecka var väl tvungen att ta sig ut någonstans antar jag)Enda störiga är att min höhämtning blev flyttad till imorgon (suck!) så då hade jag ju kunna
Soooooovmorgooooooon! 😀
(fast mycket av den beror på att jag vaknade med migrän vid åttatiden, en tung vecka var väl tvungen att ta sig ut någonstans antar jag)
Enda störiga är att min höhämtning blev flyttad till imorgon (suck!) så då hade jag ju kunna
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2010, 10:41Du är en sån mocklis Jessie! Krya på dej!
Linda: Jag föreslår soduko. sudokko. Eller hur det nu stavas. 🙂
Du är en sån mocklis Jessie! Krya på dej!
Linda: Jag föreslår soduko. sudokko. Eller hur det nu stavas. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:43Aadu: Njaaa, då stickar jag nog hellre. Men jag tror nog att jag ska ta en promenad, det gäller att utnyttja att man är pigg 🙂
Aadu: Njaaa, då stickar jag nog hellre. Men jag tror nog att jag ska ta en promenad, det gäller att utnyttja att man är pigg 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 10:43Mocklis???
Migränen är redan över. Jag har en spray som löser såna problem jag. 🙂
Mocklis???
Migränen är redan över. Jag har en spray som löser såna problem jag. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 13 November 2010, 10:52Ja det att du har sovmorgon, Jessie. Mocklis betyder lyckost ungefär.
Ja det att du har sovmorgon, Jessie. Mocklis betyder lyckost ungefär.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 12:41Aadu: Jaha... okej, då förstår jag. Men det kompenserar jag med att vara tvungen att kliva upp halv fem hela nästa jobbvecka. Okej? 😉
Aadu: Jaha... okej, då förstår jag. Men det kompenserar jag med att vara tvungen att kliva upp halv fem hela nästa jobbvecka. Okej? 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 10:15Morrn morrn, det verkar vara en livlig dag idag, är alla månne slitna denna morgon? 🙂
Morrn morrn, det verkar vara en livlig dag idag, är alla månne slitna denna morgon? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 10:19God Morgon!
Pigg och glad, inga dagenefter-känningar här inte.
God Morgon!
Pigg och glad, inga dagenefter-känningar här inte.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 10:42Godmorgon! Samma här inga känningar av gårdagen och det är väl tur det eftersom jag ska springa långt idag. 🙂
Godmorgon! Samma här inga känningar av gårdagen och det är väl tur det eftersom jag ska springa långt idag. 🙂