Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 10:43God morgon!
Blir en lugn dag idag med biobesök ikväll 🙂
Imponerad av er som var ute i går som idag skulle upp och springa. Jag hade inte orkat!
God morgon!
Blir en lugn dag idag med biobesök ikväll 🙂
Imponerad av er som var ute i går som idag skulle upp och springa. Jag hade inte orkat!
Quote from ellen olsson on 14 November 2010, 11:01Morrn!
Morrn!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:1411? Då var vi tillbaka efter att ha varit och badat i nästan två timmar 🙂 Sömntutor!
11? Då var vi tillbaka efter att ha varit och badat i nästan två timmar 🙂 Sömntutor!
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2010, 12:16Ja, tack alla för träffen igår i Göteborg! Det var jättekul att ses!
Och jag har mitt inplanerade långpass idag. Ah, att jag skulle ta den där sista ölen! Ja, ja jag får ta straffet för det idag.
Hoppas du får en bra hemresa Benno!
Ja, tack alla för träffen igår i Göteborg! Det var jättekul att ses!
Och jag har mitt inplanerade långpass idag. Ah, att jag skulle ta den där sista ölen! Ja, ja jag får ta straffet för det idag.
Hoppas du får en bra hemresa Benno!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:29Man ska alltid låta bli den sista ölen! Det borde du väl vara gammal nog att veta Aadu 😉
EDIT: Jag borde nog lära mig att låta bli de sista tre ölen... men jag är ju inte så gammal heller (H)
Man ska alltid låta bli den sista ölen! Det borde du väl vara gammal nog att veta Aadu 😉
EDIT: Jag borde nog lära mig att låta bli de sista tre ölen... men jag är ju inte så gammal heller (H)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:55Ja, en annan har ju jobbat i dag. Det blir en hel del spring och muskelträning. Inte trött från igår eller så är jag übertrött 😉
Ja, en annan har ju jobbat i dag. Det blir en hel del spring och muskelträning. Inte trött från igår eller så är jag übertrött 😉
Quote from ellen olsson on 14 November 2010, 13:25Bennu: Jag sov också som en stock, men det brukar jag nästan alltid göra. Tur att man gjorde bort "långpasset" igår. 🙂
Mitt korta "morrn" berodde nog mer på fantasibrist än något annat...Kul att träffa lite nya ansikten igår! 🙂
Bennu: Jag sov också som en stock, men det brukar jag nästan alltid göra. Tur att man gjorde bort "långpasset" igår. 🙂
Mitt korta "morrn" berodde nog mer på fantasibrist än något annat...
Kul att träffa lite nya ansikten igår! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 14:28Nu sitter jag på bussen på väg hem igen, så jag missar eventuell fika, klättring eller kettlebell-cykelpass i Göteborg idag. Jag kände mig inte så pigg på en dag full med aktiviteter för att sen komma hem mitt i natten. Samtidigt känns det lite konstigt a
Nu sitter jag på bussen på väg hem igen, så jag missar eventuell fika, klättring eller kettlebell-cykelpass i Göteborg idag. Jag kände mig inte så pigg på en dag full med aktiviteter för att sen komma hem mitt i natten. Samtidigt känns det lite konstigt a
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 07:21God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 15 November 2010, 07:25Gomorron! *gäspar*
Gomorron! *gäspar*