Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon.
På jobbet och igång efter att ha startat morgonen med en långsam frukost och en rask promenad hit. 🙂

Morrn morrn, måndag morgon, regnet öser ner. Idag finns alla förutsättningar för att det ska kännas som det är på topp.

God morgon på er! Varit uppe ett gäng timmar nu men det har varit en usel morgon fram tills nu så jag tänkte vänta tills det värsta var över så jag inte spred nån pessimism. Haft en galet bra helg i Lund så det är nog det som behövde jämnas ut lite. Kan m

God Morgon!

Lite värk i benen och rumpan, patienterna kanske får något att skratta åt idag. Det bjuder jag på 😉

God morgon alle hop 🙂

Morning!

Sovmorgon och hotellfrukost är en bra start på dagen.

God morgon!

Det är ingen tvekan om att det är en fin morgon. Solen stiger och strör sitt guld över hav och frostnupna ängar.

God morsning!

Tittar ut genom fönstret men ser ingenting av det Aadu beskriver 🙁 Grådaskigt och allmänt trist ute... Men men, jag fick i alla fall sovmorgon idag! 🙂

God morgon! Här skiner solen men det är kallt. Dags att prova lite av mitt nyinköpta lakritste.

God lunch på er allihop! 🙂 Här skiner solen också, är oerhört vackert över havet! Tänk att jag nog aldrig tröttnar på denna utsikt... Blir nog en lunchpromenad längs havet idag 🙂

Lakrits-te lät gott! Jag har provat Friggs premium-variant, men det tyc