Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 15:43Tack Jessie och tack Camilla (såg jättemysigt ut - om man bara slapp alla människor...) och ett extra tack till Henrik - även mina arbetskamrater tackar dig 🙂
Tack Jessie och tack Camilla (såg jättemysigt ut - om man bara slapp alla människor...) och ett extra tack till Henrik - även mina arbetskamrater tackar dig 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 07:26God morgon alle hop 🙂 Trött trött idag..
God morgon alle hop 🙂 Trött trött idag..
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 07:47God Morgon!
Lite stel efter gårdagens VU men jag ska överleva dagen. Ha det bäst;)
God Morgon!
Lite stel efter gårdagens VU men jag ska överleva dagen. Ha det bäst;)
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 07:49Godmorgon allihop!! Vilken härlig morgon det är 🙂
Hoppas dagen blir härlig för just dig!
Godmorgon allihop!! Vilken härlig morgon det är 🙂
Hoppas dagen blir härlig för just dig!
Quote from ellen olsson on 18 November 2010, 07:59Gomorron! Jag känner mig ovanligt pigg idag. Det är nästan så man känner sig lite som Ewa Roos trots att det är höst 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=7O0G0XQD2i8
Gomorron! Jag känner mig ovanligt pigg idag. Det är nästan så man känner sig lite som Ewa Roos trots att det är höst 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=7O0G0XQD2i8
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:31God morgon! Räknas det som sovmorgon om man försovit sig? (#)
God morgon! Räknas det som sovmorgon om man försovit sig? (#)
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 10:39Morrn morrn, uppsala är tillbaka till plusgraderna och det ramlar ett eller möjligen 2 snökorn från himlen.
Morrn morrn, uppsala är tillbaka till plusgraderna och det ramlar ett eller möjligen 2 snökorn från himlen.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 06:29Nä Linda, då är det stressmorgon vilket i själva verket är MOTSATSEN till sovmorgon.
Nä Linda, då är det stressmorgon vilket i själva verket är MOTSATSEN till sovmorgon.
Quote from ellen olsson on 19 November 2010, 06:35Morrn! Äntligen fredag! 🙂
Morrn! Äntligen fredag! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 07:20Gomorron (eller det känns nästan som god natt med tanke på hur mörkt det är ute...)
Instämmer Fredrik - härligt med fredag! Blir kanske en singeljogg med RW ikväll 🙂
Gomorron (eller det känns nästan som god natt med tanke på hur mörkt det är ute...)
Instämmer Fredrik - härligt med fredag! Blir kanske en singeljogg med RW ikväll 🙂