Quote from Fredric Lagerström on 19 November 2010, 10:03God morgon!
Ja herre jävlar! Mycket ska man få höra. Väder Micke+Nina!!
Ja, nu är det iaf fredag. Det ska snöa, det ska bli kallt och mörkt. Vad gör man då, tänker ni? Jo, man löptränar! 😉
TGIF!
God morgon!
Ja herre jävlar! Mycket ska man få höra. Väder Micke+Nina!!
Ja, nu är det iaf fredag. Det ska snöa, det ska bli kallt och mörkt. Vad gör man då, tänker ni? Jo, man löptränar! 😉
TGIF!
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 06:56Studsar upp av mig själv kvart i sex på lördagmorgonen och känner mig pigg, fräsch och glad! Har på känn att det här kommer bli en toppendag! 🙂
Hoppas ni andra vaknar på samma sätt (inte nödvändigtvis lika tidigt)!
Studsar upp av mig själv kvart i sex på lördagmorgonen och känner mig pigg, fräsch och glad! Har på känn att det här kommer bli en toppendag! 🙂
Hoppas ni andra vaknar på samma sätt (inte nödvändigtvis lika tidigt)!
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 07:23Godmorgon 🙂 Det har snöat här i Kungälv under natten.. ligger nog en 4-5 cm på marken och det yr fortfarande.. 🙂 Skönt att ligga i sängen och njuta av utsikten och av täckets värme...
Jag är sugen på att laga frukost... till Någon... ...äh... blir fr
Godmorgon 🙂 Det har snöat här i Kungälv under natten.. ligger nog en 4-5 cm på marken och det yr fortfarande.. 🙂 Skönt att ligga i sängen och njuta av utsikten och av täckets värme...
Jag är sugen på att laga frukost... till Någon... ...äh... blir fr
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 07:27Hehe... Jag tyckte precis det var skönt att slippa ha någon här, för jag har för ont för att vilja göra någonting alls. Hoppas det går över framåt dagen så jag i alla fall kan städa. 🙁
Hehe... Jag tyckte precis det var skönt att slippa ha någon här, för jag har för ont för att vilja göra någonting alls. Hoppas det går över framåt dagen så jag i alla fall kan städa. 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2010, 08:12God morgon! Ja, det har vräkt ner snö i natt! Bussen till jobbet var i tid men hade jobbigt i några backar.
Kämpigt att gå i yran men jag hade som väl på mej min jacka med kapuchong.Benno: Jag hoppas du snart känner dej bättre så du kan hänge dej åt s
God morgon! Ja, det har vräkt ner snö i natt! Bussen till jobbet var i tid men hade jobbigt i några backar.
Kämpigt att gå i yran men jag hade som väl på mej min jacka med kapuchong.
Benno: Jag hoppas du snart känner dej bättre så du kan hänge dej åt s
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 08:14Aadu: Det är Bennu (med U i slutet)... Mmm. Tack. Skämt åsido så behöver det städas akut här... Det har smält en bomb i veckan här tror jag... (#)
Aadu: Det är Bennu (med U i slutet)... Mmm. Tack. Skämt åsido så behöver det städas akut här... Det har smält en bomb i veckan här tror jag... (#)
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2010, 08:24Ja, det var ju kasst av mej (#) Bennu ska det ju vara!
Näpp, nu hämtar jag mer kaffe sen så jobbar jag (öööööken)
Ja, det var ju kasst av mej (#) Bennu ska det ju vara!
Näpp, nu hämtar jag mer kaffe sen så jobbar jag (öööööken)
Quote from ellen olsson on 20 November 2010, 08:42Jag studsar ju inte omkring direkt men jag blev glad av att se den snötäckta marken. 🙂
Jag studsar ju inte omkring direkt men jag blev glad av att se den snötäckta marken. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 08:50Vad fasiken.. snö!? *suck* Kunde det inte ha väntat med att snöa till efter jag sprungit?? Trött, ont i nacken och rökhes (ja veeet, såååå dumt att röka igår) men väldigt glad över att Snöfemman snart ska vara avklarad.
Fick frågan igår vilken tid jag h
Vad fasiken.. snö!? *suck* Kunde det inte ha väntat med att snöa till efter jag sprungit?? Trött, ont i nacken och rökhes (ja veeet, såååå dumt att röka igår) men väldigt glad över att Snöfemman snart ska vara avklarad.
Fick frågan igår vilken tid jag h
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 08:52Kat: Heter loppet snöfemman eller heter det snöfemman? 😉
Kat: Heter loppet snöfemman eller heter det snöfemman? 😉