Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!

Ja herre jävlar! Mycket ska man få höra. Väder Micke+Nina!!

Ja, nu är det iaf fredag. Det ska snöa, det ska bli kallt och mörkt. Vad gör man då, tänker ni? Jo, man löptränar! 😉

TGIF!

Studsar upp av mig själv kvart i sex på lördagmorgonen och känner mig pigg, fräsch och glad! Har på känn att det här kommer bli en toppendag! 🙂

Hoppas ni andra vaknar på samma sätt (inte nödvändigtvis lika tidigt)!

Godmorgon 🙂 Det har snöat här i Kungälv under natten.. ligger nog en 4-5 cm på marken och det yr fortfarande.. 🙂 Skönt att ligga i sängen och njuta av utsikten och av täckets värme...

Jag är sugen på att laga frukost... till Någon... ...äh... blir fr

Hehe... Jag tyckte precis det var skönt att slippa ha någon här, för jag har för ont för att vilja göra någonting alls. Hoppas det går över framåt dagen så jag i alla fall kan städa. 🙁

God morgon! Ja, det har vräkt ner snö i natt! Bussen till jobbet var i tid men hade jobbigt i några backar.
Kämpigt att gå i yran men jag hade som väl på mej min jacka med kapuchong.

Benno: Jag hoppas du snart känner dej bättre så du kan hänge dej åt s

Aadu: Det är Bennu (med U i slutet)... Mmm. Tack. Skämt åsido så behöver det städas akut här... Det har smält en bomb i veckan här tror jag... (#)

Ja, det var ju kasst av mej (#) Bennu ska det ju vara!

Näpp, nu hämtar jag mer kaffe sen så jobbar jag (öööööken)

Jag studsar ju inte omkring direkt men jag blev glad av att se den snötäckta marken. 🙂

Vad fasiken.. snö!? *suck* Kunde det inte ha väntat med att snöa till efter jag sprungit?? Trött, ont i nacken och rökhes (ja veeet, såååå dumt att röka igår) men väldigt glad över att Snöfemman snart ska vara avklarad.

Fick frågan igår vilken tid jag h

Kat: Heter loppet snöfemman eller heter det snöfemman? 😉