Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 09:01Yeah yeah...
Yeah yeah...
Quote from ellen olsson on 20 November 2010, 09:04I snö så är det bäst med grovmönstrade skor. Broddar skär som knivar i smör
I snö så är det bäst med grovmönstrade skor. Broddar skär som knivar i smör
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 09:07God Morgon!
Har kommit i gång på jobbet, håll er på benen i dag.
God Morgon!
Har kommit i gång på jobbet, håll er på benen i dag.
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 09:08God Morgon alla!
Ger en spark i baken till Katarina.
God Morgon alla!
Ger en spark i baken till Katarina.
Quote from ellen olsson on 20 November 2010, 09:28En studslåt åt Nina och andra morgonpigga:
http://www.youtube.com/watch?v=J8xpURXB720
En studslåt åt Nina och andra morgonpigga:
http://www.youtube.com/watch?v=J8xpURXB720
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 09:38Gooood morgoooon allesammans!! 😀
Nä, så pigg och glad är jag inte... Helt trött i kroppen faktiskt, har sovit stenhårt (och drömt jättekonstigt) och vaknade med träningsvärk i mage, rygg, axlar mm. Fick tvinga mig upp för en halvtimme sen och gå till t
Gooood morgoooon allesammans!! 😀
Nä, så pigg och glad är jag inte... Helt trött i kroppen faktiskt, har sovit stenhårt (och drömt jättekonstigt) och vaknade med träningsvärk i mage, rygg, axlar mm. Fick tvinga mig upp för en halvtimme sen och gå till t
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 09:41God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2010, 09:52Har du tränat i sömnen Linda? 😉 Du får väl regga det isf 😉
Jag hade ju tänkt springa i em men vetifanken med all denna snön? Kanska ska satsa på skidor hemma ikväll med pannlampa? Eller en kombo? Många frågor. Jag är tvehågsen och vankelmodig. Ja ja. M
Har du tränat i sömnen Linda? 😉 Du får väl regga det isf 😉
Jag hade ju tänkt springa i em men vetifanken med all denna snön? Kanska ska satsa på skidor hemma ikväll med pannlampa? Eller en kombo? Många frågor. Jag är tvehågsen och vankelmodig. Ja ja. M
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 10:58God morgon! Segade upp mig ur sängen mellan halv åtta och halv tio. Inte effektivt, men himla skönt! 🙂
God morgon! Segade upp mig ur sängen mellan halv åtta och halv tio. Inte effektivt, men himla skönt! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 11:45Aadu: Om det vore så väl att jag kunde träna i sömnen (tänk vad med tid jag skulle spara!) men den här träningsvärken hänger nog snarare ihop med gympan i förrgår och Zumban igår, vilka redan är reggade!
Aadu: Om det vore så väl att jag kunde träna i sömnen (tänk vad med tid jag skulle spara!) men den här träningsvärken hänger nog snarare ihop med gympan i förrgår och Zumban igår, vilka redan är reggade!