Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 08:31Morrn! Dubbla frukostar låter trevligt. Att stiga upp så tidigt att man hinner med det plus träning innan klockan 8 låter mindre trevligt... 😉
Morrn! Dubbla frukostar låter trevligt. Att stiga upp så tidigt att man hinner med det plus träning innan klockan 8 låter mindre trevligt... 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 08:41Det är inte så farligt Fredrik, det räcker med att gå upp 5.00 🙂
Det är inte så farligt Fredrik, det räcker med att gå upp 5.00 🙂
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 08:47Jag behöver minst två timmar för att öppna ögonen vid den tiden på dygnet såhär års. Hur ska jag då kunna äta frukost och träna? 😉
Jag behöver minst två timmar för att öppna ögonen vid den tiden på dygnet såhär års. Hur ska jag då kunna äta frukost och träna? 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 08:58@Jessie haha jag tyckte det om transporten var ett ganska tydligt plakat 😉
@Jessie haha jag tyckte det om transporten var ett ganska tydligt plakat 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:10God Morgon/Dag!
Jag har läst tidningen och ska fixa lite med räkningar, planera packning inför söndag, kolla underlaget för ev nytt försök på VU 😉
@ Fredrik: hade du inte en sån där braig lampa? Är den i så fall rätt inställd 😉
God Morgon/Dag!
Jag har läst tidningen och ska fixa lite med räkningar, planera packning inför söndag, kolla underlaget för ev nytt försök på VU 😉
@ Fredrik: hade du inte en sån där braig lampa? Är den i så fall rätt inställd 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:14Morrn morrn, idag är det lugnt och skönt och jag är på bra humör för den lilla känningen jag hade i halsen igår tycks ha givit sig. Jag visste väl det, jag kan helt enkelt inte bli sjuk. 😉
Morrn morrn, idag är det lugnt och skönt och jag är på bra humör för den lilla känningen jag hade i halsen igår tycks ha givit sig. Jag visste väl det, jag kan helt enkelt inte bli sjuk. 😉
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 10:35Camilla: Utan lampan skulle jag fortfarande ligga och tryna... 😉
Camilla: Utan lampan skulle jag fortfarande ligga och tryna... 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:36Du kanske heter Björn i andranamn?
Du kanske heter Björn i andranamn?
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 10:41En stor del av genuppsättningen verkar vara gemensam med Ursus arctos. 😉
En stor del av genuppsättningen verkar vara gemensam med Ursus arctos. 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 11:00😀
😀