Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 09:29God morgon 🙂
@Jessie: Jag förstår dig att du är rädd att bli omkörd, men jag tror att alla kommer ta det lugnt i trafiken idag. Kan meddela dig att det är en del snö på vägarna runt Upplands Väsby (jag jobbar där, men jag kör inte bil, men har sett hur
God morgon 🙂
@Jessie: Jag förstår dig att du är rädd att bli omkörd, men jag tror att alla kommer ta det lugnt i trafiken idag. Kan meddela dig att det är en del snö på vägarna runt Upplands Väsby (jag jobbar där, men jag kör inte bil, men har sett hur
Quote from Fredric Lagerström on 24 November 2010, 10:03God morgon!
Ja snön har ju kommit med besked. Om en stund går jag ut på skidorna.
Sedan måste jag ut i trafiken som jag ska med pappa på begravning. Det är en gammal vän till familjen som gått bort. Sånt är livet.Men nu först lite mer kaffe sedan ut p
God morgon!
Ja snön har ju kommit med besked. Om en stund går jag ut på skidorna.
Sedan måste jag ut i trafiken som jag ska med pappa på begravning. Det är en gammal vän till familjen som gått bort. Sånt är livet.
Men nu först lite mer kaffe sedan ut p
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 10:08@ Camilla Har de inget vaniljpulver i Tyskland? Galet!
Det får gärna sluta blåsa så förbaskat. Jätteglad över snön tills jag kommer på att jag ska rulla barnvagn.. fast det är ju lättare nu när hon är rätt stor och faktiskt kan gå själv så man kan bära v
@ Camilla Har de inget vaniljpulver i Tyskland? Galet!
Det får gärna sluta blåsa så förbaskat. Jätteglad över snön tills jag kommer på att jag ska rulla barnvagn.. fast det är ju lättare nu när hon är rätt stor och faktiskt kan gå själv så man kan bära v
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:34Morrn morrn, jag är trött på det här förb. blåsandet nu.. (#)
Morrn morrn, jag är trött på det här förb. blåsandet nu.. (#)
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 19:12Jessie, har du kommit fram med hästtransporten?
Jessie, har du kommit fram med hästtransporten?
Quote from ellen olsson on 24 November 2010, 21:07Camilla: Går det inte att hitta vaniljstång i Tyskland?
Camilla: Går det inte att hitta vaniljstång i Tyskland?
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 07:37God morgon alle hop 🙂 Bha snöar fortfarande..
God morgon alle hop 🙂 Bha snöar fortfarande..
Quote from ellen olsson on 25 November 2010, 07:53Morrn! Hit med snön!
Morrn! Hit med snön!
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 08:08@Fredrik Yeap jag slipper den gärna.. Ska säga till kommunen att dom skickar upp den 😉
@Fredrik Yeap jag slipper den gärna.. Ska säga till kommunen att dom skickar upp den 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 08:28God Morgon!
Staffan ståtar med sina fålar i fönstret 😉 och det är fint ute. Men inte blir det något nytt försök på VU 🙁 , halkade ner till centrum i går.
Nej, tydligen finns det inte vaniljpulver i Tyskland, jag tror inte ens Annika har hittat det p
God Morgon!
Staffan ståtar med sina fålar i fönstret 😉 och det är fint ute. Men inte blir det något nytt försök på VU 🙁 , halkade ner till centrum i går.
Nej, tydligen finns det inte vaniljpulver i Tyskland, jag tror inte ens Annika har hittat det p