Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Det måste väl för guds skull finnas vaniljsocker i Tyskland? Det verkar ju mycket märkligt om dom inte har en sådan basvara? Kajsa Warg vänder sej i sin grav! 😉

Jag ska kolla igen med Annika 😉 Men jag tror att hon har rätt bra koll på saker och ting. Hon är journalist med intresse för konsumentfrågor så hon tar reda på saker.

Då får ju Annika ta och slå upp det här missförhållandet stort i Der Spiegel eller Frankfurter Allgemeiner? (t+)

Gjorde en googling och det verkar faktiskt svårt att få tag i...

Men hittade detta http://www.makingthishome.com/2009/09/24/vanilla-in-germany/

Åh, tack! Ska kolla med kompisen.

Nu måste jag bara påminna er om att min kompis bor i Bayern, de är lite konservativa där. De kommer att fnysa åt allt som kommer utifrån (= från en annan delstat). Jag har hört politiker från Bayern säga att ingen i Berl

Morrn morrn, snöstormen håller i sig. Nästan så folk körde som folk idag.

Ehm.. allt annat än god morgon antar jag, men i morse sov jag som en utsjasad gris ända till halv elva, sen var det bara att kasta i mig frukost, åka iväg till stallet, mocka, fodra, massera hästen och kasta mig iväg till affären, köpa lunch à la Billys o

Jessie : Inte bra. Jag vet att det kan vara jobbigt o mycket o göra i bland men du får inte köra slut på dej. Vad blir det om du inte orkar med nått längre fram. Ett stort tom rum på FB det kan vi inte klara av. Försök o va rädd om dej så du orkar leva o

Jag tror jag mest körde slut på mig igår när jag satt där i halkan och blåsten och yrsnön och spände mig i 25-30 mil eller vad tusan det nu blir Avesta - Upplands Väsby ToR?

Tror jag kommer att vara pigg igen som vanligt imorgon. *hepp!*

Förstår vad du menar det tar mycket på det mentala o köra i det vädret som va. Det är bara så att vi behöver din vassa tunga för o få fart på trådarna 😉