Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 12:59Ostbågar som är så TT!! Tur att du inte gillar dem Johanna, då blir det fler över till mig! 😀
Ostbågar som är så TT!! Tur att du inte gillar dem Johanna, då blir det fler över till mig! 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:06Ostbågar smakar fotsvett.
Ostbågar smakar fotsvett.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:08Det smakar lite fotsvett också.. *ryser*
Det smakar lite fotsvett också.. *ryser*
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:10Hmm, nu vet ju inte jag hur fotsvett smakar men ni kanske har erfarenhet...? 😉
Hmm, nu vet ju inte jag hur fotsvett smakar men ni kanske har erfarenhet...? 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:27Linda, fotsvett smakar som ostbågar 😉
Linda, fotsvett smakar som ostbågar 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:35Johanna: Jo, jag förstod ju det. Men hur ni genomfört undersökningen som lett fram till den slutsatsen vill jag nog inte veta... 😉
Johanna: Jo, jag förstod ju det. Men hur ni genomfört undersökningen som lett fram till den slutsatsen vill jag nog inte veta... 😉
Quote from ellen olsson on 26 November 2010, 13:42Tja, den delen av "smaken" som är något annat än sött, salt, beskt, surt eller umami är ju i princip en retronasal doft så det är ju inte så konstigt. 🙂
*antecknar att man inte ska bjuda Johanna och Katarina på OSTKROKAR*
Tja, den delen av "smaken" som är något annat än sött, salt, beskt, surt eller umami är ju i princip en retronasal doft så det är ju inte så konstigt. 🙂
*antecknar att man inte ska bjuda Johanna och Katarina på OSTKROKAR*
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:46Nämen Fredrik, säg inte att du gillar ostbågar! Nu bleknar min bild av dig som ostkännare. 🙁
Nämen Fredrik, säg inte att du gillar ostbågar! Nu bleknar min bild av dig som ostkännare. 🙁
Quote from ellen olsson on 26 November 2010, 14:02Hahaha!
Du kan vara lugn. Jag brukar absolut inte äta _ostkrokar_. Jag kan dock äta det - och eländig hushållsplast(!) - om det kniper. Nu har jag dock beställt ost och salami för drygt 1300 spänn så jag ska nog klara mig på riktig ost ett tag till. 🙂
Hahaha!
Du kan vara lugn. Jag brukar absolut inte äta _ostkrokar_. Jag kan dock äta det - och eländig hushållsplast(!) - om det kniper. Nu har jag dock beställt ost och salami för drygt 1300 spänn så jag ska nog klara mig på riktig ost ett tag till. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 21:18Undrar hur många ostbågar man får för den summan 😉
OK, slutet av maj. Är det nåt speciellt ställe vi ska till? Ska vi ta med cyklar?
Undrar hur många ostbågar man får för den summan 😉
OK, slutet av maj. Är det nåt speciellt ställe vi ska till? Ska vi ta med cyklar?