Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon!

Fredrik, jag har en cykel. En 8-växlad crescent, det går väl bra?

Katarina: Jag hade ett klockalarm som "väckte" mig. Eftersom jag var tokhungrig så gick jag upp och åt frukost.

Helena: Du får nog uppgradera för bergspassen i Italien 😉

God morgon gott folk! Har kommit in efter en morgon jogg på 6 km. Ska ta mej en dusch o sen äta en stor gröt frukost så får man se vad denna vackra dag mer kan ge en.

Morrn! Snart dags för lite träning, F&S Medel, sen mer ben. Fy fan för benträning.. men först ska jag se om det finns nåt kul i nån rolig affär. Sen blir det jobb och utgång.

Morsning på er! Superskönt att inte ställa klockan, vaknade för en dryg kvar sen 😀

Idag ska jag köra till 08-land men för en liten stund sen yrde snön här, hoppades på en körning fri från snöstorm. Hur är vädret i typ Västerås, Uppsala och Stockholm? N

Västerås är typ lite snöigt. Snäll snö dock, ingen ovädermässig snö. BILD:http://images.paraorkut.com/img/pics/glitters/s/snow-7387.gif

Västerås körbart - check!

Tack Henrik 🙂

And a very good morning to you all.
Eller som vi säger här.
Cold as hell and snow all over 😉

Morrn morrn, ett vackert fint snöande över uppsala idag, stora fluffiga flingor dalar från himlen. Cyklade till bolaget och på vägen hem cyklade jag omkull i snön, funderade på att ligga kvar ett tag för det var så mjukt och skönt. Hade varit synd om ölen

Du gjorde dig inte illa, Kalle?