Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 08:38God Morgon!
Fredrik, jag har en cykel. En 8-växlad crescent, det går väl bra?
God Morgon!
Fredrik, jag har en cykel. En 8-växlad crescent, det går väl bra?
Quote from ellen olsson on 27 November 2010, 08:57Katarina: Jag hade ett klockalarm som "väckte" mig. Eftersom jag var tokhungrig så gick jag upp och åt frukost.
Helena: Du får nog uppgradera för bergspassen i Italien 😉
Katarina: Jag hade ett klockalarm som "väckte" mig. Eftersom jag var tokhungrig så gick jag upp och åt frukost.
Helena: Du får nog uppgradera för bergspassen i Italien 😉
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 09:38God morgon gott folk! Har kommit in efter en morgon jogg på 6 km. Ska ta mej en dusch o sen äta en stor gröt frukost så får man se vad denna vackra dag mer kan ge en.
God morgon gott folk! Har kommit in efter en morgon jogg på 6 km. Ska ta mej en dusch o sen äta en stor gröt frukost så får man se vad denna vackra dag mer kan ge en.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 09:43Morrn! Snart dags för lite träning, F&S Medel, sen mer ben. Fy fan för benträning.. men först ska jag se om det finns nåt kul i nån rolig affär. Sen blir det jobb och utgång.
Morrn! Snart dags för lite träning, F&S Medel, sen mer ben. Fy fan för benträning.. men först ska jag se om det finns nåt kul i nån rolig affär. Sen blir det jobb och utgång.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 09:45Morsning på er! Superskönt att inte ställa klockan, vaknade för en dryg kvar sen 😀
Idag ska jag köra till 08-land men för en liten stund sen yrde snön här, hoppades på en körning fri från snöstorm. Hur är vädret i typ Västerås, Uppsala och Stockholm? N
Morsning på er! Superskönt att inte ställa klockan, vaknade för en dryg kvar sen 😀
Idag ska jag köra till 08-land men för en liten stund sen yrde snön här, hoppades på en körning fri från snöstorm. Hur är vädret i typ Västerås, Uppsala och Stockholm? N
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 09:49Västerås är typ lite snöigt. Snäll snö dock, ingen ovädermässig snö. BILD:http://images.paraorkut.com/img/pics/glitters/s/snow-7387.gif
Västerås är typ lite snöigt. Snäll snö dock, ingen ovädermässig snö. BILD:http://images.paraorkut.com/img/pics/glitters/s/snow-7387.gif
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 09:53Västerås körbart - check!
Tack Henrik 🙂
Västerås körbart - check!
Tack Henrik 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 27 November 2010, 10:07And a very good morning to you all.
Eller som vi säger här.
Cold as hell and snow all over 😉
And a very good morning to you all.
Eller som vi säger här.
Cold as hell and snow all over 😉
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 12:40Morrn morrn, ett vackert fint snöande över uppsala idag, stora fluffiga flingor dalar från himlen. Cyklade till bolaget och på vägen hem cyklade jag omkull i snön, funderade på att ligga kvar ett tag för det var så mjukt och skönt. Hade varit synd om ölen
Morrn morrn, ett vackert fint snöande över uppsala idag, stora fluffiga flingor dalar från himlen. Cyklade till bolaget och på vägen hem cyklade jag omkull i snön, funderade på att ligga kvar ett tag för det var så mjukt och skönt. Hade varit synd om ölen
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 13:35Du gjorde dig inte illa, Kalle?
Du gjorde dig inte illa, Kalle?