Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Helena: Luciautnämningen ("kröningen" låter lite fånigt) är kl 16 tror jag men jag kan gå ner när du kommer *rotar fram termobyxor* så ta det i din egen takt.

Kat: Tanterna Grön, Brun och Gredelin samt Farbror Blå kommer nog också att vara där 😉

@ Linda Finns det några rosa hästa? I så fall kan du räkna med Josefin 😉 Puttade faktiskt ut henne en halvtimme eller så. Eller alltså, jag följde med (och ångrade att jag inte tog mössa).

Kat: Jag kom ju på att vi inte har någon sådan, så det gick bort kanske 😉 På kanal 1 visar de hästar just nu, men inte heller de är rosa tyvärr.

God morgon alle hop 🙂

God morgon.
Shit va det snöat i natt hemma! Jag ska nog ut med laggarna ikväll.
Imorgon är jag ledig, då ska jag sova säng säng säng.

Strunt! Ont i halsen och täppt i nästan och luddig i huvudet. 🙁
Jag känner mig inte lika stark som för ett par månader sedan och det stör mig.

God morgon!

Morrn morrn, ännu en härlig kall vinterdag, synd att man måste gå ut bara, skulle hellre ligga kvar hemma under täcket. 🙂

God morgon (eftermiddag)!

Snöstormen kl 6 i morse stannade upp och blev till en supervacker vinterdag. Helt underbart ute i och runtomkring stallet när snön gnistrar och knarrar och ystra hästar springer runt och leker i pudret på backen (H:) Tänker inte

God morgon alle hop 🙂

Jahopp extra tidigt idag lika bra att vänja sig lite inför morgon dagen...

BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg

Gomorron! *gäspar*