Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:14Helena: Luciautnämningen ("kröningen" låter lite fånigt) är kl 16 tror jag men jag kan gå ner när du kommer *rotar fram termobyxor* så ta det i din egen takt.
Kat: Tanterna Grön, Brun och Gredelin samt Farbror Blå kommer nog också att vara där 😉
Helena: Luciautnämningen ("kröningen" låter lite fånigt) är kl 16 tror jag men jag kan gå ner när du kommer *rotar fram termobyxor* så ta det i din egen takt.
Kat: Tanterna Grön, Brun och Gredelin samt Farbror Blå kommer nog också att vara där 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 12:43@ Linda Finns det några rosa hästa? I så fall kan du räkna med Josefin 😉 Puttade faktiskt ut henne en halvtimme eller så. Eller alltså, jag följde med (och ångrade att jag inte tog mössa).
@ Linda Finns det några rosa hästa? I så fall kan du räkna med Josefin 😉 Puttade faktiskt ut henne en halvtimme eller så. Eller alltså, jag följde med (och ångrade att jag inte tog mössa).
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 15:28Kat: Jag kom ju på att vi inte har någon sådan, så det gick bort kanske 😉 På kanal 1 visar de hästar just nu, men inte heller de är rosa tyvärr.
Kat: Jag kom ju på att vi inte har någon sådan, så det gick bort kanske 😉 På kanal 1 visar de hästar just nu, men inte heller de är rosa tyvärr.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 07:28God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 29 November 2010, 09:04God morgon.
Shit va det snöat i natt hemma! Jag ska nog ut med laggarna ikväll.
Imorgon är jag ledig, då ska jag sova säng säng säng.
God morgon.
Shit va det snöat i natt hemma! Jag ska nog ut med laggarna ikväll.
Imorgon är jag ledig, då ska jag sova säng säng säng.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 09:29Strunt! Ont i halsen och täppt i nästan och luddig i huvudet. 🙁
Jag känner mig inte lika stark som för ett par månader sedan och det stör mig.God morgon!
Strunt! Ont i halsen och täppt i nästan och luddig i huvudet. 🙁
Jag känner mig inte lika stark som för ett par månader sedan och det stör mig.
God morgon!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 11:21Morrn morrn, ännu en härlig kall vinterdag, synd att man måste gå ut bara, skulle hellre ligga kvar hemma under täcket. 🙂
Morrn morrn, ännu en härlig kall vinterdag, synd att man måste gå ut bara, skulle hellre ligga kvar hemma under täcket. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 14:38God morgon (eftermiddag)!
Snöstormen kl 6 i morse stannade upp och blev till en supervacker vinterdag. Helt underbart ute i och runtomkring stallet när snön gnistrar och knarrar och ystra hästar springer runt och leker i pudret på backen (H:) Tänker inte
God morgon (eftermiddag)!
Snöstormen kl 6 i morse stannade upp och blev till en supervacker vinterdag. Helt underbart ute i och runtomkring stallet när snön gnistrar och knarrar och ystra hästar springer runt och leker i pudret på backen (H:) Tänker inte
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 06:29God morgon alle hop 🙂
Jahopp extra tidigt idag lika bra att vänja sig lite inför morgon dagen...
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
God morgon alle hop 🙂
Jahopp extra tidigt idag lika bra att vänja sig lite inför morgon dagen...
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
Quote from ellen olsson on 30 November 2010, 06:44Gomorron! *gäspar*
Gomorron! *gäspar*