Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 13:44Helena, nä det gick bra, det var rätt mycket snö så det blev mer av en "kontrollerad ikullglidning".. framljulet gled iväg och jag och cykeln liksom följde med bara. Lugnt och fint 🙂
Helena, nä det gick bra, det var rätt mycket snö så det blev mer av en "kontrollerad ikullglidning".. framljulet gled iväg och jag och cykeln liksom följde med bara. Lugnt och fint 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 09:28God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 09:35God morgon! Dags att gå ut och skotta fram bilen från veckans snö.
God morgon! Dags att gå ut och skotta fram bilen från veckans snö.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 09:57God morgon och god första advent!! 😀
Här är det mycket snö och idag är årets första julmarknad ska gå ner och titta och rösta på mitt lilla kusinbarn som kan bli lucia här i stan.
God morgon och god första advent!! 😀
Här är det mycket snö och idag är årets första julmarknad ska gå ner och titta och rösta på mitt lilla kusinbarn som kan bli lucia här i stan.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:01Linda, då kanske vi ses. Kommer ev. åka till Sigtuna marknad idag.
God Morgon alla!
Linda, då kanske vi ses. Kommer ev. åka till Sigtuna marknad idag.
God Morgon alla!
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:05@ Helena Åh, julmarknad i Sigtuna låter riktigt mysigt. Jag har bara varit där någon regnig helg för ett par år sedan. Snö känns mer passande. Försöker locka ut dottern men hon vill inte. Hur kan ett barn INTE vilja gå ut och leka i snön!??
@ Helena Åh, julmarknad i Sigtuna låter riktigt mysigt. Jag har bara varit där någon regnig helg för ett par år sedan. Snö känns mer passande. Försöker locka ut dottern men hon vill inte. Hur kan ett barn INTE vilja gå ut och leka i snön!??
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:06Helena! Kul!! Kommer du med bussen? Jag kan ju möta upp dig om du vill ha sällskap! 🙂
Helena! Kul!! Kommer du med bussen? Jag kan ju möta upp dig om du vill ha sällskap! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:07Jag var där på julmarknad för flera år sedan och då var det regnslask, inte så mysigt...
Jag var där på julmarknad för flera år sedan och då var det regnslask, inte så mysigt...
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:08Jag kommer med bussen,men vet inte när än. Har inte ens ätit frukost än...
När ska du vara där?
Jag kommer med bussen,men vet inte när än. Har inte ens ätit frukost än...
När ska du vara där?
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 10:09Katarina: Säg till lillan att om hon följer med kan vi åka ut till stallet och klappa hästarna sen 😉 Fast jag har ingen barnstol i bilen...
Katarina: Säg till lillan att om hon följer med kan vi åka ut till stallet och klappa hästarna sen 😉 Fast jag har ingen barnstol i bilen...