Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 21:17Camilla, sa du att de inte har ostbågar i Tyskland heller? Jag flyttar dit! (För alla nytillkomna vill jag påminna om att jag hatar ostbågar.)
Camilla, sa du att de inte har ostbågar i Tyskland heller? Jag flyttar dit! (För alla nytillkomna vill jag påminna om att jag hatar ostbågar.)
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:14Jo, det finns alltså ostbågar men de smakar inte ostbågar enl min kompis. Så det brukar jag trycka ner i handbagaget. Väger nästan ingenting 😉
Annars tycker jag att det är lite tråkigt att åka ut i Europa. Det är samma glass och nästan samma godis som
Jo, det finns alltså ostbågar men de smakar inte ostbågar enl min kompis. Så det brukar jag trycka ner i handbagaget. Väger nästan ingenting 😉
Annars tycker jag att det är lite tråkigt att åka ut i Europa. Det är samma glass och nästan samma godis som
Quote from ellen olsson on 25 November 2010, 23:17Samma glass? Åker du aldrig till Italien? (H:)
Samma glass? Åker du aldrig till Italien? (H:)
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:28Det var alltför länge sen Fredrik men jag menar GB gubben som syns överallt.
Och visst finns det god glass även i andra länder men det är inte alltid som man hittar smultronställen.Glassen i Sirmione en het dag i juli. Jag köpte en solhatt och när jag
Det var alltför länge sen Fredrik men jag menar GB gubben som syns överallt.
Och visst finns det god glass även i andra länder men det är inte alltid som man hittar smultronställen.
Glassen i Sirmione en het dag i juli. Jag köpte en solhatt och när jag
Quote from ellen olsson on 25 November 2010, 23:52Slutet av maj?
Slutet av maj?
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 07:26God morgon alle hop 🙂
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
God morgon alle hop 🙂
BILD:http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/images/app_full_proxy.php.jpg
Quote from ellen olsson on 26 November 2010, 08:08Morrn!
http://www.youtube.com/watch?v=J0j3-tmQLjg
Morrn!
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 09:09Morrn morrn, fredag och det snöar lite igen, i helgen måste det bli längdpremiär känner jag.. som Gunde sa, "det spritter i benen" 🙂
Morrn morrn, fredag och det snöar lite igen, i helgen måste det bli längdpremiär känner jag.. som Gunde sa, "det spritter i benen" 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 09:31Morsning!
Fredag, seg start men snart är jag nog igång...tror jag. Ikväll blir det party! Ska bli kul 🙂
Vem sa GLASS??? Jag åker med!!! 😀
Morsning!
Fredag, seg start men snart är jag nog igång...tror jag. Ikväll blir det party! Ska bli kul 🙂
Vem sa GLASS??? Jag åker med!!! 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 12:52Åh, Camilla, hjälper du mig att stoppa ostbågeförsäljningen i Sverige? (L) En tanke är att du köper upp hela lagret med ostbågar och skickar till din kompis så att de liksom tar slut i Sverige.
Åh, Camilla, hjälper du mig att stoppa ostbågeförsäljningen i Sverige? (L) En tanke är att du köper upp hela lagret med ostbågar och skickar till din kompis så att de liksom tar slut i Sverige.