Quote from Fredric Lagerström on 12 February 2011, 08:34God morgon!
Vilken fin dag det verkar bli! Var ju smällkallt i morse men nu stiger solen!
Jag funderar på att springa mitt på dan idag för att få lite fina solvitaminer! Ikväll är det ju schlager från Göteborg. Så jag tror det kan bli en helt ok dag. För
God morgon!
Vilken fin dag det verkar bli! Var ju smällkallt i morse men nu stiger solen!
Jag funderar på att springa mitt på dan idag för att få lite fina solvitaminer! Ikväll är det ju schlager från Göteborg. Så jag tror det kan bli en helt ok dag. För
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 09:24God morgon! En helt underbar vinterdag idag! Solen skiner, snön gnistrar (H:) Nästan så att jag ser fram emot att gå ut och skotta fram bilen! 😉
God morgon! En helt underbar vinterdag idag! Solen skiner, snön gnistrar (H:) Nästan så att jag ser fram emot att gå ut och skotta fram bilen! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 12 February 2011, 09:37Jo men jag är så att säga ultra open minded och tycker verkligen att alla ska har rätt att bli salig på sitt sätt.
Linda, blir du lycklig av att skotta fram bilen så ska du bejaka detta. Ta och skotta fram grannarnas bilar med... när du ändå är igång! 😉
Jo men jag är så att säga ultra open minded och tycker verkligen att alla ska har rätt att bli salig på sitt sätt.
Linda, blir du lycklig av att skotta fram bilen så ska du bejaka detta. Ta och skotta fram grannarnas bilar med... när du ändå är igång! 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 09:47God Morgon!
Har inte bestämt riktigt vad som händer idag, men ut i solen ska jag iaf.
God Morgon!
Har inte bestämt riktigt vad som händer idag, men ut i solen ska jag iaf.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 09:47Aadu: Det är nästan så jag gör det! 😀 *loggar ut, tar skyffeln och gå ut i solen*
Aadu: Det är nästan så jag gör det! 😀 *loggar ut, tar skyffeln och gå ut i solen*
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 10:12God Dag!
Här skiner solen oxå och jag måste in till stan för att handla presenter till brorsdöttrarna. Fattar inte att dagarna går så fort och att deras 27-årskalas (15+12) är i morgon (#). Fasar dock för att kolla hur/om pendeln går i dag. Tufft att kom
God Dag!
Här skiner solen oxå och jag måste in till stan för att handla presenter till brorsdöttrarna. Fattar inte att dagarna går så fort och att deras 27-årskalas (15+12) är i morgon (#). Fasar dock för att kolla hur/om pendeln går i dag. Tufft att kom
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 12:07Okej, det är inte ens NÄSTAN morgon längre, men det är iaf liiite synd om mig. Utanför fönstret är det världens bästa vinterdag och innanför fönstret sitter jag och ser ut som en bulldog i ansiktet (hela sabla vänstersidan har svullnat upp och antagit en
Okej, det är inte ens NÄSTAN morgon längre, men det är iaf liiite synd om mig. Utanför fönstret är det världens bästa vinterdag och innanför fönstret sitter jag och ser ut som en bulldog i ansiktet (hela sabla vänstersidan har svullnat upp och antagit en
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 12:41Usch, Jessie, stackare... 🙁
Usch, Jessie, stackare... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:41Lider med dig Jessie. Vet hur det känns! 🙁
Men det går över! 🙂
Lider med dig Jessie. Vet hur det känns! 🙁
Men det går över! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:47Ja, idag börjar jag nästan tro på att det kommer att gå över. Men det är ELAKT att jag inte får ge mig ut och leka med all den här nytillkomna snön. Faktiskt. :@
Ja, idag börjar jag nästan tro på att det kommer att gå över. Men det är ELAKT att jag inte får ge mig ut och leka med all den här nytillkomna snön. Faktiskt. :@