Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

But on a happier note - min rumskompis är ledig idag (vilket jag iofs fick vetskap om i morse (framförhållning är inte hennes starka sida)).

Så, nu har jag klagat färdigt för idag och tänker vara en allmänt trevlig och glad person den tid som är kvar.

Att vara fast pga sitt X är en sanning med modifikation. Underlättar mycket om det är nära dock.
Så alternativ är kolla vad som går göra utan förlita sig till SL. 17 km kan vara lite långt för springa 2x varje dag. Eller du kanske ska satsa på att bli Ult

På tal om pendling så lutade det åt västerhaninge för min del tills en trevlig arbetskamrat råkade säga att hon eventuellt hade en lägenhet på södermalm för uthyrning. (H)

God Morgon!

Kvällspass i dag så efter frukost blir det fram med garn och virknål, jag ska virka några mössor till Tjejvasan i olika nyanser av rosa.

Känner ditt ex likadant, Katarina? Alltså att han är tvungen att bo kvar för att du bor där? Hur bestämmer man vem som får följa efter den andra? Om du flyttar, skulle han inte känna att han vill flytta efter för att bo nära dig?

Najs Håsen L (t+)

Nja, sanningen är väl att jag måste vara nära dagis i Huddinge - inte ex:et egentligen (men det var han som valde Huddinge - men ja e int bitter). Jag kör inte motordrivna saker och 17 km känns t.o.m. för långt på cykel. Bara jag får klaga av mig emellanå

Katarina: Ah, ok. Då förstår jag. Ja, det är trist att vara fast någonstans när man inte helt och fullt valt det, det förstår jag. 🙁

Halt? I förorten är det nog halt. Här är det plusgrader och det töar mer, tom såg en sopbil idag! Fast hemma sandade gården, trots frånvaro av is och snö. Jävlar vad förbannad han blev när jag påpekade det nödiga att hälla ut mer grus på det redan tjocka

God morgon! Vaknar och inser att en kvinnas sällskap hade varit trevligt. Nån som kan klappa mej lite försiktigt på handen och badda min heta panna, hjälpa till och tycka synd om mej med denna förkylning.