Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 09:45Är det din kropp, Bruse?
Är det din kropp, Bruse?
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2011, 09:52Brallorna ser ut att sitta bakofram. 😉
Brallorna ser ut att sitta bakofram. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 09:56Jag har bredare bringa och större lår! (resten ska vi inte nämna)
Tror det där är Roberto Vacchi.
Jag har bredare bringa och större lår! (resten ska vi inte nämna)
Tror det där är Roberto Vacchi.
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 09:57Aadu, ja jäklar. Då måste det vara Roberto. han berätta i tv en gång, hur han å Anders skulle ut å cykla, men han var så stressad att han satte cykelbyxorna utochin utan att märka det först när han satte sig på cykeln.
Det är manligt att erkänna sina mis
Aadu, ja jäklar. Då måste det vara Roberto. han berätta i tv en gång, hur han å Anders skulle ut å cykla, men han var så stressad att han satte cykelbyxorna utochin utan att märka det först när han satte sig på cykeln.
Det är manligt att erkänna sina mis
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2011, 10:09Ja, el så står han med ryggen emot och slår en 7a.
Ja, el så står han med ryggen emot och slår en 7a.
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 10:32Är han singel? (Roberto alltså?)
Är han singel? (Roberto alltså?)
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2011, 10:37Snacka om objektifiering:D Man ser ju inte ens huvet på han och vi är ju inte ens säkra på att det är han. 😉 Du får väl googla Bennu 😉
Snacka om objektifiering:D Man ser ju inte ens huvet på han och vi är ju inte ens säkra på att det är han. 😉 Du får väl googla Bennu 😉
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 10:56Ni får gärna objektifiera mig!
Ni får gärna objektifiera mig!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 18:40Ser ut som AIK-kläder, snyggt!
Ser ut som AIK-kläder, snyggt!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 19:42Har man aldrig blivit "objektifierad" kan det ju vara lite uppskattat första gången det händer. 😉
Har man aldrig blivit "objektifierad" kan det ju vara lite uppskattat första gången det händer. 😉