Quote from ellen olsson on 19 January 2011, 06:40Gomorron! Jag tycker redan det här är tidigt men imorgon ska jag kanske bräcka er...
Gomorron! Jag tycker redan det här är tidigt men imorgon ska jag kanske bräcka er...
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 08:17Leif: Varit på BodyPump - sån där tråkig inomhusstyrketräning du vet 😉 Men det är inget favvopass direkt. Hämtar J idag så jag passar gärna på att träna så mycket som möjligt innan "min" vecka börjar.
Leif: Varit på BodyPump - sån där tråkig inomhusstyrketräning du vet 😉 Men det är inget favvopass direkt. Hämtar J idag så jag passar gärna på att träna så mycket som möjligt innan "min" vecka börjar.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 08:48Skönt med morgonträning! Blir liksom ledig hela dagen sen 🙂
Själv borde jag nog vara på jobbet nu, men säger god morgon till er istället 😉
Skönt med morgonträning! Blir liksom ledig hela dagen sen 🙂
Själv borde jag nog vara på jobbet nu, men säger god morgon till er istället 😉
Quote from Jonny Persson on 19 January 2011, 08:58Henrik: Nä, då har man kvällspasset kvar sen! 🙂
Konstaterade i morse att det är rätt mycket is i Hagaparken nu. Stackars Sessan.
God morgon förresten!
Henrik: Nä, då har man kvällspasset kvar sen! 🙂
Konstaterade i morse att det är rätt mycket is i Hagaparken nu. Stackars Sessan.
God morgon förresten!
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 18:04Tack för tipset! Då blir det broddar på imorgon i Hagaparken.
Tack för tipset! Då blir det broddar på imorgon i Hagaparken.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 08:20God Morgon!
Har fått lite kaffe i kroppen så nu är jag inte lika sur över att vakna vid 7-tiden som jag var för en timme sen.
Kaffe, morgontidning och sällskap åt Linda gäller från nu!
God Morgon!
Har fått lite kaffe i kroppen så nu är jag inte lika sur över att vakna vid 7-tiden som jag var för en timme sen.
Kaffe, morgontidning och sällskap åt Linda gäller från nu!
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:11Morrn morrn, argh, denna förbannade trötthet.. varenda morgon. I nästa liv ska jag bli nåt som får sova på morgonen.
Morrn morrn, argh, denna förbannade trötthet.. varenda morgon. I nästa liv ska jag bli nåt som får sova på morgonen.
Quote from Fredric Lagerström on 20 January 2011, 09:18God morgon alla!
Mitt råd till dej Kalle är att du bör gå och lägga dej något tidigare på kvällen. Moahhahhahha!! 😀
God morgon alla!
Mitt råd till dej Kalle är att du bör gå och lägga dej något tidigare på kvällen. Moahhahhahha!! 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 12:23Pssst. Kalle! Sikta på att bli katt hos någon snäll ägare då!
Sova 16 timmar/dygn och bara leka, äta, och jaga för nöjes skull resten av tiden. Ja och så bli klappad på och myst med. Varje dag.
Pssst. Kalle! Sikta på att bli katt hos någon snäll ägare då!
Sova 16 timmar/dygn och bara leka, äta, och jaga för nöjes skull resten av tiden. Ja och så bli klappad på och myst med. Varje dag.
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 13:24Hmm, katter är smarta.
Hmm, katter är smarta.