Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 11:04Godmorgon alla! Whehooo, fan vad nöjd jag är med allt 😀 😀 😀
Nu ska det ätas frukost och sedan ut och springas i nysnön, yes!
Godmorgon alla! Whehooo, fan vad nöjd jag är med allt 😀 😀 😀
Nu ska det ätas frukost och sedan ut och springas i nysnön, yes!
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 08:56God morgon! Verkar bli barmark snart så det kanske blir en ok löptur ikväll. Tror inte broddarna hjälpt mig någonting i vinter - eller lite kanske, men de halkar så konstigt snett. Annars lider jag av mitt musfinger. Ska till Apoteket och köpa på mig en k
God morgon! Verkar bli barmark snart så det kanske blir en ok löptur ikväll. Tror inte broddarna hjälpt mig någonting i vinter - eller lite kanske, men de halkar så konstigt snett. Annars lider jag av mitt musfinger. Ska till Apoteket och köpa på mig en k
Quote from ellen olsson on 18 January 2011, 10:55Gomorron!
Du verkar verkligen vara helt ur fas när det gäller årstiderna, Katarina. 😉
Gomorron!
Du verkar verkligen vara helt ur fas när det gäller årstiderna, Katarina. 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:16Gomorron!
Okej, det kanske är lite sent att skriva här nu, men jag har iaf redan hunnit med två frukostar och ett vattengympapass och handla och rasta hunden. Nu bär det snart av till stallet.Ville egentligen bara säga att jag tycker att ALLA borde få c
Gomorron!
Okej, det kanske är lite sent att skriva här nu, men jag har iaf redan hunnit med två frukostar och ett vattengympapass och handla och rasta hunden. Nu bär det snart av till stallet.
Ville egentligen bara säga att jag tycker att ALLA borde få c
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:25Flyter? Du menar sjunker? 😉
Flyter? Du menar sjunker? 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:25Dubbelpost...
Dubbelpost...
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:27Nejdå Johan. Jag menar flyter. Vi använder flytetyg om så krävs serru. 😉
(både uppblåst nackkrage och flytorm faktiskt)
Nejdå Johan. Jag menar flyter. Vi använder flytetyg om så krävs serru. 😉
(både uppblåst nackkrage och flytorm faktiskt)
Quote from Funbeat user on 18 January 2011, 11:30Bra det. Jag flyter nämligen cirka en decimeter under ytan, dvs sjunker...
Bra det. Jag flyter nämligen cirka en decimeter under ytan, dvs sjunker...
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 05:17God morgon! Skriver bara för att demonstrera hur satans tidigt jag är uppe.
God morgon! Skriver bara för att demonstrera hur satans tidigt jag är uppe.
Quote from Funbeat user on 19 January 2011, 06:13Kat: vad f-n gör du uppe så tidigt???
Kat: vad f-n gör du uppe så tidigt???