Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 06:19Tack detsamma Camilla!
Men hör ni, vad är det här om plankan som dyker upp titt som tätt?
Tack detsamma Camilla!
Men hör ni, vad är det här om plankan som dyker upp titt som tätt?
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 08:10God morgon 😀 Sitter på pendeln och är inte ens lite arg.
Plankan ja, ligger redan back... (Gunilla, finns ett forum med utmaningen 1200 min plankan 2011 som det är några av oss som antagit.)
God morgon 😀 Sitter på pendeln och är inte ens lite arg.
Plankan ja, ligger redan back... (Gunilla, finns ett forum med utmaningen 1200 min plankan 2011 som det är några av oss som antagit.)
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 09:19Gunilla: Du vet att plankan är en styrketräningsövning va? *bara kollar*
Gunilla: Du vet att plankan är en styrketräningsövning va? *bara kollar*
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 19:31Nu har jag letat och letat..... var har Plankan-utmaningen gömt sig?
Vilken grupp ska jag söka i?
Edit: tandläkaren uppsökt idag med resultatet. Fattigare, recept på ännu mer painkillers, penicillin-recept, fortfarande ont, små förhoppningar att slippa
Nu har jag letat och letat..... var har Plankan-utmaningen gömt sig?
Vilken grupp ska jag söka i?
Edit: tandläkaren uppsökt idag med resultatet. Fattigare, recept på ännu mer painkillers, penicillin-recept, fortfarande ont, små förhoppningar att slippa
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:02Anna, det är en helt egen grupp. http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2718
Anna, det är en helt egen grupp. http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2718
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 22:27Gunilla, häng med i gruppen Det är jobbigt men kul och så ska vi bli snygga på beachen 😉
Gunilla, häng med i gruppen Det är jobbigt men kul och så ska vi bli snygga på beachen 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 05:34Godmorgon!!
Ah, jag förstår. Det ska jag kolla in!
Var på träning igår där kålmasken ingår. Jag fixar inte den! Ena vägen ok, andra vägen pannkaka. Och så får jag ont i ländryggen. Kanske varianter på plankan kan vara ngt istället?:-)
Godmorgon!!
Ah, jag förstår. Det ska jag kolla in!
Var på träning igår där kålmasken ingår. Jag fixar inte den! Ena vägen ok, andra vägen pannkaka. Och så får jag ont i ländryggen. Kanske varianter på plankan kan vara ngt istället?:-)
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 09:28Morrn morrn, det är lite svårt att vara alltför grinig på blidvädret när man trots allt redan märker av en viss skillnad i ljus ute på eftermiddagarna, det värsta mörkret är förbi för den här säsongen och nu kan man börja se fram emot ljusa fina midsommar
Morrn morrn, det är lite svårt att vara alltför grinig på blidvädret när man trots allt redan märker av en viss skillnad i ljus ute på eftermiddagarna, det värsta mörkret är förbi för den här säsongen och nu kan man börja se fram emot ljusa fina midsommar
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 06:39*muttrar något i Kalles generella riktning om myggjävlar och översvettiga dagar och solgenererade migränanfall och....*
Gooood morgon! 😀
Idag är det lite kallare igen och imorgon ska det snöa har SMHI sagt! (t+)
*muttrar något i Kalles generella riktning om myggjävlar och översvettiga dagar och solgenererade migränanfall och....*
Gooood morgon! 😀
Idag är det lite kallare igen och imorgon ska det snöa har SMHI sagt! (t+)
Quote from ellen olsson on 12 January 2011, 06:50Gomorron! Inatt har det snöat. 🙂
Gomorron! Inatt har det snöat. 🙂