Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 11:19En löprunda eller lite skidor efter det kanske - nån som är sugen att följa med?
En löprunda eller lite skidor efter det kanske - nån som är sugen att följa med?
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 12:26Jag kommer ta en prommis runt Lötsjön/Råstasjön om någon timma eller två. Så långt tror jag min hurtighet sträcker sig idag.
Men jag vill gärna hä sällskap! 😀
Jag kommer ta en prommis runt Lötsjön/Råstasjön om någon timma eller två. Så långt tror jag min hurtighet sträcker sig idag.
Men jag vill gärna hä sällskap! 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 12:29... och jag antar att jag får ägna dagen åt att gräva fram min bil ur snödrivorna. Men snö är bra på Tour de Ski.
... och jag antar att jag får ägna dagen åt att gräva fram min bil ur snödrivorna. Men snö är bra på Tour de Ski.
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:35Gunilla - Kom iväg till gymmet och skottade sen balkongen så inte hemma förrän nu, men Lötsjön/Råstasjön lät som en bra idé. Ser Råstasjön från mitt fönster. Har du hunnit ut?
Gunilla - Kom iväg till gymmet och skottade sen balkongen så inte hemma förrän nu, men Lötsjön/Råstasjön lät som en bra idé. Ser Råstasjön från mitt fönster. Har du hunnit ut?
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:40*noterar att Henrik gärna skottar och tittar ut på mina balkonger och min insnöade bil*
*noterar att Henrik gärna skottar och tittar ut på mina balkonger och min insnöade bil*
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:41Johanna - behöver du skotthjälp? 😉
Johanna - behöver du skotthjälp? 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:42Ja Henrik, nu när du själv tar upp det så... 😀
Ja Henrik, nu när du själv tar upp det så... 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 15:46Har inga planer för resten av dagen och behöver komma ut lite. Trevligt sällskap skulle inte göra saken sämre (H)
Tid & Plats?
Har inga planer för resten av dagen och behöver komma ut lite. Trevligt sällskap skulle inte göra saken sämre (H)
Tid & Plats?
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 16:23Vad snäll du är Henrik. Men jag är just inkommen från balkongen och förvandlad till en snögubbe 🙁
Vad snäll du är Henrik. Men jag är just inkommen från balkongen och förvandlad till en snögubbe 🙁
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 16:33Men hålla! Jag är ju färdigpromenerad för idag. Det blev en härlig vinterpromenad pulsandes i nysnön. Nu har jag lämnat sumpan för middag i obygden och sitter just nu på pendeln till Kallhäll.
Nytt försök en annan dag! 🙂
Men hålla! Jag är ju färdigpromenerad för idag. Det blev en härlig vinterpromenad pulsandes i nysnön. Nu har jag lämnat sumpan för middag i obygden och sitter just nu på pendeln till Kallhäll.
Nytt försök en annan dag! 🙂