Quote from ellen olsson on 2 January 2011, 20:19*skriver upp spenat på inköpslistan*
*skriver upp spenat på inköpslistan*
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:28Henrik: härmis 😉
Henrik: härmis 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:40😉
Men nån spenat blir det inte!
😉
Men nån spenat blir det inte!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 13:18Morrn morrn, bara en dag kvar nu så blir det lite ledighet igen. Kylan verkar ha gjort en comeback här i uppsala efter ett par dagars blidväder vilket är lite trist eftersom det tar emot att åka skidor när det är kallt. Personligen anser jag det helst int
Morrn morrn, bara en dag kvar nu så blir det lite ledighet igen. Kylan verkar ha gjort en comeback här i uppsala efter ett par dagars blidväder vilket är lite trist eftersom det tar emot att åka skidor när det är kallt. Personligen anser jag det helst int
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 13:34Skidor plus tennis igår = ond träningsvärk idag, bland annat i rumpan (#)
Skidor plus tennis igår = ond träningsvärk idag, bland annat i rumpan (#)
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 06:56Morrn morrn, ännu en dag gryr i paradiset. Imorrn är det sovmorgon 😉
De säger att man blir morgonpigg när man blir äldre, jag är skeptisk.
Morrn morrn, ännu en dag gryr i paradiset. Imorrn är det sovmorgon 😉
De säger att man blir morgonpigg när man blir äldre, jag är skeptisk.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 07:04Godmorgon världen!! Har sovit som en kratta men har beslutat att det inte ska dra ner min dag. Nu på väg mot halvdag på jobbet sedan på utflykt till Uppsala för lite shopping med kompis. Och varför inte unna sig en liten eftermiddagslur efter det kanske n
Godmorgon världen!! Har sovit som en kratta men har beslutat att det inte ska dra ner min dag. Nu på väg mot halvdag på jobbet sedan på utflykt till Uppsala för lite shopping med kompis. Och varför inte unna sig en liten eftermiddagslur efter det kanske n
Quote from ellen olsson on 5 January 2011, 07:05Gomorron! Morgonpigg när man blir äldre? Då går trenden åt fel håll för mig...
Gomorron! Morgonpigg när man blir äldre? Då går trenden åt fel håll för mig...
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 07:06Kalle, man blir bara bättre på att dricka starkare kaffe.
Kalle, man blir bara bättre på att dricka starkare kaffe.
Quote from Rasmus Olsson on 5 January 2011, 08:10Nackdelen med singellivet: att vakna ensam. Fast det känns lika tomt som att vara osingel och vakna själv
Nackdelen med singellivet: att vakna ensam. Fast det känns lika tomt som att vara osingel och vakna själv