Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 09:36Morrn morrn, äntligen söndag så man får åka till jobbet imorrn, all den här lediga tiden har ihjäl en. 😉
Morrn morrn, äntligen söndag så man får åka till jobbet imorrn, all den här lediga tiden har ihjäl en. 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 10:22God morgon!
Visserligen har jag varit uppe länge (sedan klockan sju) men jag har ju föräldrar på besök så jag har varit social tills nu. Idag kommer min tränare till stallet så träning med hästen är den enda fasta punkten på programmet. Tyvärr krockar det
God morgon!
Visserligen har jag varit uppe länge (sedan klockan sju) men jag har ju föräldrar på besök så jag har varit social tills nu. Idag kommer min tränare till stallet så träning med hästen är den enda fasta punkten på programmet. Tyvärr krockar det
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 10:38Morsning! Jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad idag, helst två... *siktar på mitt träningsmål* 🙂
Jessie: Har ni inte TV i stallet? 😉
Morsning! Jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad idag, helst två... *siktar på mitt träningsmål* 🙂
Jessie: Har ni inte TV i stallet? 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 10:53Jo, klart vi har Linda. 😉 Men tyvärr inte i ridhuset och så blir det så svårt att koncentrera sig på hästen och tränaren om jag får se skidpojkerumpor samtidigt? (H)
Jo, klart vi har Linda. 😉 Men tyvärr inte i ridhuset och så blir det så svårt att koncentrera sig på hästen och tränaren om jag får se skidpojkerumpor samtidigt? (H)
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 11:00Haha, det är ju sant Jessie. Glömde din fascination för skidpojkerumpor... 😉
Haha, det är ju sant Jessie. Glömde din fascination för skidpojkerumpor... 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 11:11Pssst Linda. Det är Kat som brukar uttrycka den. Jag kom ut ur skidpojkerumpegarderoben nu nyss faktiskt... *hepp!*
Pssst Linda. Det är Kat som brukar uttrycka den. Jag kom ut ur skidpojkerumpegarderoben nu nyss faktiskt... *hepp!*
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 11:16Kanske det, men när du väl kom ut var det föga förvånande för omgivningen 😉 *ser otroligt vis och menande ut*
Nu ska jag ut och traska! 🙂
Kanske det, men när du väl kom ut var det föga förvånande för omgivningen 😉 *ser otroligt vis och menande ut*
Nu ska jag ut och traska! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 11:37Ja, UT med dig nu! *sparkar lite extra HÅRT i rumpan på*
Ja, UT med dig nu! *sparkar lite extra HÅRT i rumpan på*
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 13:34Sa någon skidpojkerumpa?
Fast ärligt, "skidpojkerumpa"... tror aldrig att jag uttryckt mig just så. Rumpor i alla ära men egentligen är jag mest svag för fina händer och underarmar (H:) Vad ni nu skulle med den infon till...
Tillägg: Och vackra ögon
Sa någon skidpojkerumpa?
Fast ärligt, "skidpojkerumpa"... tror aldrig att jag uttryckt mig just så. Rumpor i alla ära men egentligen är jag mest svag för fina händer och underarmar (H:) Vad ni nu skulle med den infon till...
Tillägg: Och vackra ögon
Quote from ellen olsson on 2 January 2011, 13:38Vackra ögon FTW! 🙂
Vackra ögon FTW! 🙂