Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 15:10All pr är bra pr?
All pr är bra pr?
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 06:15Godmorgon!
Dags för årets sista arbetsdag och sen AW. (t+)
Godmorgon!
Dags för årets sista arbetsdag och sen AW. (t+)
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 06:31Godmorgon!
Tog en promenad till jobbet idag och snart dags att ta tag i några plåtkollin och se vart tusan jag ska få plats med dem i vår överfulla hall?
Godmorgon!
Tog en promenad till jobbet idag och snart dags att ta tag i några plåtkollin och se vart tusan jag ska få plats med dem i vår överfulla hall?
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 07:19Godmorgon alla! Börjat dagen med att försova mig men räknar med stenhård återhämtning under dagen. Har ska tränas och köpas oxfile. Jajjemen!!!
(Måste bli massor med kaffe på jobbet bara. Ögonen är grusiga och jag vill krypa ner i sängen igen...)
Ha en br
Godmorgon alla! Börjat dagen med att försova mig men räknar med stenhård återhämtning under dagen. Har ska tränas och köpas oxfile. Jajjemen!!!
(Måste bli massor med kaffe på jobbet bara. Ögonen är grusiga och jag vill krypa ner i sängen igen...)
Ha en br
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 10:36Jessie: Lägg dem på taket! 😉
Jessie: Lägg dem på taket! 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 16:25Linda: De ska inte vara ute i snön brukar vi säga till chaufförerna med öppen bil som inte vill täcka lasten... kanske bäst att föregå med gott exempel och istället stapla dem så högt det går utan att de rasar eller man måste köra RUNT dem med traversen?
Linda: De ska inte vara ute i snön brukar vi säga till chaufförerna med öppen bil som inte vill täcka lasten... kanske bäst att föregå med gott exempel och istället stapla dem så högt det går utan att de rasar eller man måste köra RUNT dem med traversen?
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 11:00God morgon och gott slut på er!
Hoppas att ni får ett trevligt nyårsfirande och strålande framgångar såväl privat som övrigt under 2011 🙂
Själv vaknade jag med världens nackspärr 🙁 Hoppas att det släpper till festen ikväll.
God morgon och gott slut på er!
Hoppas att ni får ett trevligt nyårsfirande och strålande framgångar såväl privat som övrigt under 2011 🙂
Själv vaknade jag med världens nackspärr 🙁 Hoppas att det släpper till festen ikväll.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 12:50Morrn morrn och god fortsättning på er. Det verkar som många är trötta idag om man ska se till aktiviteten här. Själv kom jag i säng efter 4 nånting efter att ha gått hem 4-5 km i en helvetes massa snö, det kom säkert 2dm minst i natt så det var ett otrol
Morrn morrn och god fortsättning på er. Det verkar som många är trötta idag om man ska se till aktiviteten här. Själv kom jag i säng efter 4 nånting efter att ha gått hem 4-5 km i en helvetes massa snö, det kom säkert 2dm minst i natt så det var ett otrol
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 19:14Jag hade kunnat skriva i den här tråden klockan 06:00 i morse men jag ville inte verka överhurtig? 😉 Gick upp då för att först äta frukost och sen skotta fram bilen och ta mig till stallet (hade tänkt GÅ dit men vatusan det snöade och blåste rejält i mor
Jag hade kunnat skriva i den här tråden klockan 06:00 i morse men jag ville inte verka överhurtig? 😉 Gick upp då för att först äta frukost och sen skotta fram bilen och ta mig till stallet (hade tänkt GÅ dit men vatusan det snöade och blåste rejält i mor
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 19:45Ursäkta, men jag förstår inte riktigt det här med hur ni tänker er att killar ska ragga under Zumba/Afro. Det lär strida mot allt inlärt killbeteende.
Att en kille ska försöka ragga medan han svettas ymnigt, och frustande gör en massa rörelser han inte h
Ursäkta, men jag förstår inte riktigt det här med hur ni tänker er att killar ska ragga under Zumba/Afro. Det lär strida mot allt inlärt killbeteende.
Att en kille ska försöka ragga medan han svettas ymnigt, och frustande gör en massa rörelser han inte h