Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

All pr är bra pr?

Godmorgon!
Dags för årets sista arbetsdag och sen AW. (t+)

Godmorgon!
Tog en promenad till jobbet idag och snart dags att ta tag i några plåtkollin och se vart tusan jag ska få plats med dem i vår överfulla hall?

Godmorgon alla! Börjat dagen med att försova mig men räknar med stenhård återhämtning under dagen. Har ska tränas och köpas oxfile. Jajjemen!!!
(Måste bli massor med kaffe på jobbet bara. Ögonen är grusiga och jag vill krypa ner i sängen igen...)
Ha en br

Jessie: Lägg dem på taket! 😉

Linda: De ska inte vara ute i snön brukar vi säga till chaufförerna med öppen bil som inte vill täcka lasten... kanske bäst att föregå med gott exempel och istället stapla dem så högt det går utan att de rasar eller man måste köra RUNT dem med traversen?

God morgon och gott slut på er!

Hoppas att ni får ett trevligt nyårsfirande och strålande framgångar såväl privat som övrigt under 2011 🙂

Själv vaknade jag med världens nackspärr 🙁 Hoppas att det släpper till festen ikväll.

Morrn morrn och god fortsättning på er. Det verkar som många är trötta idag om man ska se till aktiviteten här. Själv kom jag i säng efter 4 nånting efter att ha gått hem 4-5 km i en helvetes massa snö, det kom säkert 2dm minst i natt så det var ett otrol

Jag hade kunnat skriva i den här tråden klockan 06:00 i morse men jag ville inte verka överhurtig? 😉 Gick upp då för att först äta frukost och sen skotta fram bilen och ta mig till stallet (hade tänkt GÅ dit men vatusan det snöade och blåste rejält i mor

Ursäkta, men jag förstår inte riktigt det här med hur ni tänker er att killar ska ragga under Zumba/Afro. Det lär strida mot allt inlärt killbeteende.

Att en kille ska försöka ragga medan han svettas ymnigt, och frustande gör en massa rörelser han inte h