Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 13:07Kalle: Jag kör på att man ska träna på det man är dålig på så jag försöker klämma in Zumba och Afro när jag får chansen, borde kanske köra Aerobics men riktigt så roligt ska vi inte ha det.
Kalle: Jag kör på att man ska träna på det man är dålig på så jag försöker klämma in Zumba och Afro när jag får chansen, borde kanske köra Aerobics men riktigt så roligt ska vi inte ha det.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 21:28Inte morgon MEN jag måste ju berätta att jag Zumba-t nu. Och inte bara jag utan även Katarina! Hepp!
Det visar sig ju att jag och Katarina inte bara jobbar si så där en 100 m från varandra, vi springer ju på samma pass också.
Efter lite rekning inser vi a
Inte morgon MEN jag måste ju berätta att jag Zumba-t nu. Och inte bara jag utan även Katarina! Hepp!
Det visar sig ju att jag och Katarina inte bara jobbar si så där en 100 m från varandra, vi springer ju på samma pass också.
Efter lite rekning inser vi a
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 21:30Gunilla: Det låter som ett toppenförslag! Starta en tråd med förslag på tid och plats vet jag! 😀 Var det roligt med Zumba förresten?
Gunilla: Det låter som ett toppenförslag! Starta en tråd med förslag på tid och plats vet jag! 😀 Var det roligt med Zumba förresten?
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 21:32Men killar, Zumba och Afro måste ju vara ultimata raggninsstället. Det är ju bara tjejer där! (H:)
Men killar, Zumba och Afro måste ju vara ultimata raggninsstället. Det är ju bara tjejer där! (H:)
Quote from ellen olsson on 28 December 2010, 21:33Jag gillar att dansa Rumba. 🙂
Jag gillar att dansa Rumba. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 22:03Kanske inte blir fullt lika optimal raggning när man står still och alla andra hoppar runt...
Kanske inte blir fullt lika optimal raggning när man står still och alla andra hoppar runt...
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 22:09Johan: Du får väl hoppa runt med alla andra! 😀
Johan: Du får väl hoppa runt med alla andra! 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 22:14Kan inte. Det bara låser sig för mig.
Kan inte. Det bara låser sig för mig.
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 14:39Johan: det är "stå ut i mängden" på hög nivå. Go for it! (H:)
Johan: det är "stå ut i mängden" på hög nivå. Go for it! (H:)
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 15:01Men är det verkligen "stå ut i mängden" på ett bra sätt Gunilla?
Men är det verkligen "stå ut i mängden" på ett bra sätt Gunilla?