Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 09:42Godmorgon alla! Jag tog lite extra spontanledigt idag bara för att det är så skönt att vara ledig. 🙂
Godmorgon alla! Jag tog lite extra spontanledigt idag bara för att det är så skönt att vara ledig. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 09:47God morgon 🙂
Härligt Nina! Sån spontanitet gillar vi!
God morgon 🙂
Härligt Nina! Sån spontanitet gillar vi!
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 09:56God Morgon!
Skönt med ledig dag 😉 Kom på att jag har två arbetsdagar kvar på 2010 (H)
Ska försöka ta en skidtur på mina "nya" lagg 😀
God Morgon!
Skönt med ledig dag 😉 Kom på att jag har två arbetsdagar kvar på 2010 (H)
Ska försöka ta en skidtur på mina "nya" lagg 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 10:07God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 11:28Morsning!
Gunilla: Zumba är jätteroligt, hoppas att du får ett bra pass! 🙂
Morsning!
Gunilla: Zumba är jätteroligt, hoppas att du får ett bra pass! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 11:34Håller med Linda även om jag är zumbanybörjare!
Håller med Linda även om jag är zumbanybörjare!
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 11:44Jonas: Vem är inte nybörjare?! *räcker upp handen* Men jag brukar ha jättekul ändå 😉
Jonas: Vem är inte nybörjare?! *räcker upp handen* Men jag brukar ha jättekul ändå 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 12:05Alla andra verkar iallafall ha jättekul åt att jag är med. 😉
Alla andra verkar iallafall ha jättekul åt att jag är med. 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 12:37Jonas: Haha (t+)
Jonas: Haha (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 12:48Morrn morrn, andra dagen med spontanledigt här också men jag har iaf tänkt åka dit och visa upp mig imorrn, det är starkt nog tyckte jag så får vi se hur min motivation är på torsdag. Nästan så jag känner en viss tristess om dagarna, men för att återknyta
Morrn morrn, andra dagen med spontanledigt här också men jag har iaf tänkt åka dit och visa upp mig imorrn, det är starkt nog tyckte jag så får vi se hur min motivation är på torsdag. Nästan så jag känner en viss tristess om dagarna, men för att återknyta