Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Skrapa rutor? Vad är det för djur? Kan man äta det med sked?
Själv använder jag givetvis en sån här:
BILD:http://www.jula.se/mediaarchive/5191637/main/619193-jpg.jpg

Jag vill även passa på att tacka min bil för att den startade i morse i -25 grader helt

@Jessie jag har också en sådan sååååå J***vla bäst är dom 😛

"God morgon"
Har så fullt upp på dagarna att jag inte ens hinner säga god morgon (#) Idag åt jag inte frukost förrän kl 11 🙁 Dessutom blev min mor sjuk så jag fick skjutsa henne till närakuten och sen åka och handla allt till jul för det har inte hon h

Äh Jessie, jag väntar på att de is- och imfria rutorna ska lanseras. Volkswagen har visst såna på G på de nya modellerna. Den dag de lanseras köper jag ny bil.

Johanna: Bra - köp något av de där första lanserade bilarna så väntar jag tills man konstaterat att de faktiskt fungerar. 😉

D MORN förresten! 😀
Hemkommen från ett stallpass och nu ska jag kolla att allt är klart och att allt som ska med är nedpackat oc

Jessie, du behöver väl inga skrapfria rutor eftersom du använder en sån där skärm? 😉

Gosig morgon! Jag väntar på att temperaturen ska stiga (säkert...) och framför allt på att NK ska öppna så att jag kan köpa de sista julklapparna.

God morgon alle hop.. Lite bakis idag efter en lång kväll med öl och DJ Hero 2...

God morgon/dag!

ska fixa två julklappar och mitt bidrag till julknytisbordet på jobbet i morgon, sen blir det rim- och pysselstuga i kväll.

Johanna: Nej inte framruta nej. Men sidorutorna skulle gärna kunna få vara sånadär.. *tycker*

God morgon! Hoppas att ni sovit gott och att ni har en mysig juldagsmorgon. 🙂 Idag blir det en lugn dag, kanske en promenad längre fram på dagen.