Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 09:31Godmorgon! 😀
Eftersom det är sovmorgonsvecka så stod klockan bara på 05:30 idag och sen bar det ut till stallet i -17 grader. *yey?*Hoppas jag är förlåten för att jag inte iddes träna hästen efter att ha släppt ut hästar, mockat skit, ställt ut en ny t
Godmorgon! 😀
Eftersom det är sovmorgonsvecka så stod klockan bara på 05:30 idag och sen bar det ut till stallet i -17 grader. *yey?*
Hoppas jag är förlåten för att jag inte iddes träna hästen efter att ha släppt ut hästar, mockat skit, ställt ut en ny t
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 07:45Herrejävlar, vad kallt det är!!
Herrejävlar, vad kallt det är!!
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 07:49Ja det kan man säga.. -19 här just nu wäähää..
Ja det kan man säga.. -19 här just nu wäähää..
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 07:55Och pendeltågsjäveln var försenad (som vanligt) och nu står jag på en proppfull pendel och kommer att få fortsätta stå 15 min in till Centralen. Jag hatar SL!! *ett två tre fyra fem...* *djuupt andetag*
Och pendeltågsjäveln var försenad (som vanligt) och nu står jag på en proppfull pendel och kommer att få fortsätta stå 15 min in till Centralen. Jag hatar SL!! *ett två tre fyra fem...* *djuupt andetag*
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 07:59Dags för BÅDE SJ och SL imorgon. Kanske bäst att börja djupandningsträna redan nu? 😉
Dags för BÅDE SJ och SL imorgon. Kanske bäst att börja djupandningsträna redan nu? 😉
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 08:34Tyckte riktigt synd om den enorma mängd människor som stod på Centralen med packning. Jag är nu på jobbet och är lugn och fridfull (H) Inte ett dugg avundsjuk på alla julresenärer.
Ha så kul Jessie 😉
Skrev förresten precis de fyra julkort jag tänker s
Tyckte riktigt synd om den enorma mängd människor som stod på Centralen med packning. Jag är nu på jobbet och är lugn och fridfull (H) Inte ett dugg avundsjuk på alla julresenärer.
Ha så kul Jessie 😉
Skrev förresten precis de fyra julkort jag tänker s
Quote from Jonny Persson on 22 December 2010, 08:36Jag var väldigt glad över att jag hade motor- och kupévärmare i morse. -23 när jag stack hemifrån. Bil rockar!
Jag var väldigt glad över att jag hade motor- och kupévärmare i morse. -23 när jag stack hemifrån. Bil rockar!
Quote from Fredric Lagerström on 22 December 2010, 09:18God morgon!
Talade just med Märsta. -25 där. Verkar ju vara rena blidvädret hos er.
Mackan och Kat. 😉 😉Här är det ca -5. Smhi sa inget om det men det har vräkt ner kopiöst med snö hemma i natt. Ett tjockt lager lätt pudersnö har lagt sej över
skidspå
God morgon!
Talade just med Märsta. -25 där. Verkar ju vara rena blidvädret hos er.
Mackan och Kat. 😉 😉
Här är det ca -5. Smhi sa inget om det men det har vräkt ner kopiöst med snö hemma i natt. Ett tjockt lager lätt pudersnö har lagt sej över
skidspå
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 09:42Jag är väldigt glad att jag jobbar hemifrån i dag så att jag slipper gå ut i kylan. Skrapa bilrutor är ett elände.
Jag är väldigt glad att jag jobbar hemifrån i dag så att jag slipper gå ut i kylan. Skrapa bilrutor är ett elände.
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 09:44*hihi*...godmorgon...jag insåg att det skulle bli kaos imorse med pendeltågen och kollade SLs hemsida där de stod om förseningar...så jag bestämde mig...jag tar en taxi till jobbet på resegarantin...
annars så mår jag ganska bra idag...hur mår ni?
*hihi*...godmorgon...jag insåg att det skulle bli kaos imorse med pendeltågen och kollade SLs hemsida där de stod om förseningar...så jag bestämde mig...jag tar en taxi till jobbet på resegarantin...
annars så mår jag ganska bra idag...hur mår ni?