Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 15:27So weird, jag är lite förälskad! Weird för att det var ett tag sen, framför allt för att killen är så... normal. Och snäll, trevlig, mysig och i alla fall i mina ögon också lite het 😉 Väääldigt mycket early days dock, så jag bara tar det soft och ser var
So weird, jag är lite förälskad! Weird för att det var ett tag sen, framför allt för att killen är så... normal. Och snäll, trevlig, mysig och i alla fall i mina ögon också lite het 😉 Väääldigt mycket early days dock, så jag bara tar det soft och ser var
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 15:28@Camilla det verkar ju bra så här långt 😉
@Camilla det verkar ju bra så här långt 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 15:34Ja Jörgen, det gör det faktiskt 🙂 Men jag har blivit rätt sviken det senaste året, så jag är väldigt, väldigt försiktig med mitt hjärta den här gången.
Ja Jörgen, det gör det faktiskt 🙂 Men jag har blivit rätt sviken det senaste året, så jag är väldigt, väldigt försiktig med mitt hjärta den här gången.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 15:38Grattis Camilla, det låter underbart! 🙂
Grattis Camilla, det låter underbart! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 15:41Låter vettigt Camilla om det är så. Bättre att ta det lugnt och inte förvänta sig för mycket. Men får erkänna att man blir lite avundsjuk vill också få den känslan... Hoppas det går din väg 🙂
Låter vettigt Camilla om det är så. Bättre att ta det lugnt och inte förvänta sig för mycket. Men får erkänna att man blir lite avundsjuk vill också få den känslan... Hoppas det går din väg 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 06:57God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 08:23Godmorgon alla glada och välkomna till ännu en underbar arbetsvecka i Tomtens täcken undra vad han har i säcken.
Hohoho
Godmorgon alla glada och välkomna till ännu en underbar arbetsvecka i Tomtens täcken undra vad han har i säcken.
Hohoho
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:30God morgon! Svor lite extra i morse när jag släppte en pendel som var överfull eftersom det skulle komma en ny strax. Men det gjorde det ju inte... Så istället spenderade jag 20 min på en iskall perrong för att vänta in ytterligare ett överfullt tåg. Fick
God morgon! Svor lite extra i morse när jag släppte en pendel som var överfull eftersom det skulle komma en ny strax. Men det gjorde det ju inte... Så istället spenderade jag 20 min på en iskall perrong för att vänta in ytterligare ett överfullt tåg. Fick
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:37Morrn morrn, måndag igen och bara några dagar kvar till jul nu och ska man dra nån slutsats på det jag ser utanför fönstret så torde möjligheterna till en vit jul återigen vara överväldigande. SMHI säger att det ska bli kallt senare i veckan, nå, hur det
Morrn morrn, måndag igen och bara några dagar kvar till jul nu och ska man dra nån slutsats på det jag ser utanför fönstret så torde möjligheterna till en vit jul återigen vara överväldigande. SMHI säger att det ska bli kallt senare i veckan, nå, hur det
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:59God morgon!
Ledig dag i dag som ska användas för julklappsinköp och att kolla om kroppen håller för att arbeta i morgon. Börjar bli less på att inte orka 🙁 Kan heller inte fatta och det kommit så mycket snö. Fint är det men tråkigt att inte trafiken ka
God morgon!
Ledig dag i dag som ska användas för julklappsinköp och att kolla om kroppen håller för att arbeta i morgon. Börjar bli less på att inte orka 🙁 Kan heller inte fatta och det kommit så mycket snö. Fint är det men tråkigt att inte trafiken ka