Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 09:51God morgon, det hoppas jag med 🙂
Fast det ser inte bättre ut än att jag bli hemma i morgon oxå 🙁
God morgon, det hoppas jag med 🙂
Fast det ser inte bättre ut än att jag bli hemma i morgon oxå 🙁
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 11:40Morrn morrn, kylan och snön håller i sig, det märks på jobbet att det börjar dra ihop sig mot jul, det går lite på halvfart överallt.
10 dagar kvar nu, det börjar bli dags att ta tag i och göra senap och grejer hemma.
Morrn morrn, kylan och snön håller i sig, det märks på jobbet att det börjar dra ihop sig mot jul, det går lite på halvfart överallt.
10 dagar kvar nu, det börjar bli dags att ta tag i och göra senap och grejer hemma.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 08:31Gomorron! Är det ingen annan än en annan som är vaken idag eller?
Gomorron! Är det ingen annan än en annan som är vaken idag eller?
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 08:32Jorå, morrn morrn 🙂
Jorå, morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 08:34Jo. Men jag ville inte låtsas om det. Hade hellre legat i min säng och sovit.
Jo. Men jag ville inte låtsas om det. Hade hellre legat i min säng och sovit.
Quote from ellen olsson on 16 December 2010, 08:34Här är det inte mycket som funkar...
Här är det inte mycket som funkar...
Quote from Fredric Lagerström on 16 December 2010, 08:41God morgon. Jag är vaken med. Ruggit väder här. Blåser och regnar. Vägen utanför har förvandlats till blankis. Vågade inte ställa bilen här hemma för då skulle jag nog inte få ut den igen, så den står vid grannens lada.
Nu ska jag packa o fixa här så bä
God morgon. Jag är vaken med. Ruggit väder här. Blåser och regnar. Vägen utanför har förvandlats till blankis. Vågade inte ställa bilen här hemma för då skulle jag nog inte få ut den igen, så den står vid grannens lada.
Nu ska jag packa o fixa här så bä
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:37Godmorgon 🙂
från en stressig Jouleen
Godmorgon 🙂
från en stressig Jouleen
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:39Typ God morgon 🙂 Har så mycket jobb nu så hinner inte ens säga God morgon när man stiger upp.. Vart är samhället på väg..
Typ God morgon 🙂 Har så mycket jobb nu så hinner inte ens säga God morgon när man stiger upp.. Vart är samhället på väg..
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:44Också vaken, efter mycket plåga. Jag hade också gärna legat i en säng och slumrat några timmar.
Också vaken, efter mycket plåga. Jag hade också gärna legat i en säng och slumrat några timmar.