Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 10:00Försök att spara några hjärnceller, vem blir du annars??
Försök att spara några hjärnceller, vem blir du annars??
Quote from ellen olsson on 11 December 2010, 10:07Krya på dig, Camilla!
Krya på dig, Camilla!
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 07:52God morgon! Funderar på vad vi ska hitta på i dag. Orkar faktiskt inte gå iväg och bada (känner mig inte bekväm i bikini efter två veckors icketränande heller..). Hitta någon julmarknad kanske. Jaja, vi får se. Hoppas ni alla får en fin söndag i alla fall
God morgon! Funderar på vad vi ska hitta på i dag. Orkar faktiskt inte gå iväg och bada (känner mig inte bekväm i bikini efter två veckors icketränande heller..). Hitta någon julmarknad kanske. Jaja, vi får se. Hoppas ni alla får en fin söndag i alla fall
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 09:15Morrn!
Idag tänkte jag köra både zumba, spinning och gym. Är dock osäker på om foten fixar spinning. Men fläsket måste komma i rörelse, så jag kommer i sommarkläderna.
Morrn!
Idag tänkte jag köra både zumba, spinning och gym. Är dock osäker på om foten fixar spinning. Men fläsket måste komma i rörelse, så jag kommer i sommarkläderna.
Quote from ellen olsson on 12 December 2010, 09:28Är inte spinning snällare mot foten än zumba?
Är inte spinning snällare mot foten än zumba?
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 09:34På zumban kan jag vara utan skor, de är klämmande skor och stå på pedalerna som är problemet.
På zumban kan jag vara utan skor, de är klämmande skor och stå på pedalerna som är problemet.
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 09:37Julmarknad är det i Avesta idag. Inomhus dessutom i gamla Verket, så riktigt mysig stämningsfull miljö! Det får det bli idag. Hade tänkt springa med eftersom vi bara hade några få minusgrader igår, men nu på morgonen var det -14 och när jag kom hem var de
Julmarknad är det i Avesta idag. Inomhus dessutom i gamla Verket, så riktigt mysig stämningsfull miljö! Det får det bli idag. Hade tänkt springa med eftersom vi bara hade några få minusgrader igår, men nu på morgonen var det -14 och när jag kom hem var de
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 14:33Sprang ett härligt pass runt Djurgården på förmiddagen - var som att springa i ett julkort 🙂
Sprang ett härligt pass runt Djurgården på förmiddagen - var som att springa i ett julkort 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 07:27God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 14 December 2010, 07:31Gomorron! Snart vänder det!
Gomorron! Snart vänder det!