Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 22:49Zendejting FTW
Zendejting FTW
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 06:06Godmorgon alla underbara supersinglar, det är fredag!! 😀
Godmorgon alla underbara supersinglar, det är fredag!! 😀
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 06:41God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 10 December 2010, 07:19Gomorron! Det ser ut att vara en strålande fin fredag. Vindstilla och -15 grader - härligt! 🙂
Gomorron! Det ser ut att vara en strålande fin fredag. Vindstilla och -15 grader - härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 08:54Morrn morrn, det är fredag och en rätt händelserik sådan. Jag ska försöka hinna åka skidor och i kväll är det innebandy. Det verkar som syrran fyller år också, undrar om jag borde hälsa på där.. I dag delas det också ut lite priser här i Sverige och Kina
Morrn morrn, det är fredag och en rätt händelserik sådan. Jag ska försöka hinna åka skidor och i kväll är det innebandy. Det verkar som syrran fyller år också, undrar om jag borde hälsa på där.. I dag delas det också ut lite priser här i Sverige och Kina
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 08:57Gooooooood morgon !!!!
Helt underbar dag !!! minus grader, snö, fredag, möten, julfest, glöggfest, flyttfika (H:)
Något säger mig att detta kommer att bli en underbar helg(H:)
Gooooooood morgon !!!!
Helt underbar dag !!! minus grader, snö, fredag, möten, julfest, glöggfest, flyttfika (H:)
Något säger mig att detta kommer att bli en underbar helg(H:)
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 09:14God morgon!
Äntligen fredag...denna vecka har gått så trögt...skönt att det bara är några timmar kvar innan jag får åka hem (eller rättare sagt på fredgar åker jag till stallet och rider *hurra*)
Nu ska jag jobba...tyvärr är det ju ingen som gör jobbet
God morgon!
Äntligen fredag...denna vecka har gått så trögt...skönt att det bara är några timmar kvar innan jag får åka hem (eller rättare sagt på fredgar åker jag till stallet och rider *hurra*)
Nu ska jag jobba...tyvärr är det ju ingen som gör jobbet
Quote from ellen olsson on 10 December 2010, 09:40Gomorron! Här tvättas det för fullt på fredagsledigheten.
Gomorron! Här tvättas det för fullt på fredagsledigheten.
Quote from Fredric Lagerström on 10 December 2010, 10:03God morgon!
Jag glömde mobilen här på jobbet och försov mej kopiöst! Shit! Vaknade 07.58 men hann ändå med bussen 08.17. Det måste vara dagens prestation. Jag hann borsta tänderna, packa väskan, dra på mej hela rustningen och springa 800m på ca 2.10 😉
God morgon!
Jag glömde mobilen här på jobbet och försov mej kopiöst! Shit! Vaknade 07.58 men hann ändå med bussen 08.17. Det måste vara dagens prestation. Jag hann borsta tänderna, packa väskan, dra på mej hela rustningen och springa 800m på ca 2.10 😉
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 10:17Jag lyckades med att somna innan jag hade ställt klockan igår men vaknade ändå halv sex som jag skulle! (V)
Nu har jag kommit hem från stallet och snart är det dags att ta ett varmt bad och försöka piffa till sig lite. Ikväll är det utgång med några jobb
Jag lyckades med att somna innan jag hade ställt klockan igår men vaknade ändå halv sex som jag skulle! (V)
Nu har jag kommit hem från stallet och snart är det dags att ta ett varmt bad och försöka piffa till sig lite. Ikväll är det utgång med några jobb