Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:24God Dag!
Är hemma i dag, fortfarande sjuk 🙁
God Dag!
Är hemma i dag, fortfarande sjuk 🙁
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:29Usch Camilla! 🙁 Du får krya på dig!
Usch Camilla! 🙁 Du får krya på dig!
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:32Jag gör mitt bästa :@
Jag gör mitt bästa :@
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 12:50Härligt Kalle! Zen firar triumfer! Slå henne med häpnad! 🙂
Härligt Kalle! Zen firar triumfer! Slå henne med häpnad! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 18:27Jag tror inte att zen bor i södra Dalarna. 🙁
Jag tror inte att zen bor i södra Dalarna. 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 9 December 2010, 21:40Jag är ju lite av en lantis och fattar egentligen inte va det här "zen" betyder. Tänkte om det var en dejt-site som hette så? Eller om det har med Zenbuddism att göra? Det är alltså nån ny grej? Zen?
Jag är ju lite av en lantis och fattar egentligen inte va det här "zen" betyder. Tänkte om det var en dejt-site som hette så? Eller om det har med Zenbuddism att göra? Det är alltså nån ny grej? Zen?
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 22:21Aadu: Det är mest en kul grej. När du blivit trött på att försöka och försöka och gå på dejt efter dejt i jakten på Den Rätta, så kan du ge dig på Zendejting. Det innebär att du slutar anstränga dig så hårt och bara låter det hända. Om livet vill att du s
Aadu: Det är mest en kul grej. När du blivit trött på att försöka och försöka och gå på dejt efter dejt i jakten på Den Rätta, så kan du ge dig på Zendejting. Det innebär att du slutar anstränga dig så hårt och bara låter det hända. Om livet vill att du s
Quote from Fredric Lagerström on 9 December 2010, 22:34Ah, låter mkt bra! Hejja zen!
Ah, låter mkt bra! Hejja zen!
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 22:34Notera bara att du inte får använda Zendejting för att slippa ta kontakt med kvinnor, då du snarast är att betrakta som en av alla raggsockar. 😉
"män som är för slöa för att leta rätt på en kvinna att dejta är raggsockar"
Notera bara att du inte får använda Zendejting för att slippa ta kontakt med kvinnor, då du snarast är att betrakta som en av alla raggsockar. 😉
"män som är för slöa för att leta rätt på en kvinna att dejta är raggsockar"
Quote from Fredric Lagerström on 9 December 2010, 22:36Jag tar på ett självklart sätt kontakt med alla som jag gillar. Jag har inga problem där, jag är ingen sån där raggsocka!
Jag tar på ett självklart sätt kontakt med alla som jag gillar. Jag har inga problem där, jag är ingen sån där raggsocka!