Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:34Åhå, krypa ut i en snövall och byta däck, det låter som en morgon det Aadu 🙂
Åhå, krypa ut i en snövall och byta däck, det låter som en morgon det Aadu 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 7 December 2010, 08:38Jag tänker positivt och konstaterar att det inte är full snöstorm ute iaf.
Jag har hela livet på mej att tina upp.
Jag kommer att fördjupa mina kunskaper som djupfrystekniker.
Jag tänker positivt och konstaterar att det inte är full snöstorm ute iaf.
Jag har hela livet på mej att tina upp.
Jag kommer att fördjupa mina kunskaper som djupfrystekniker.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:39God Morgon, or not?
Fortfarande förkyld och har sovit så där i natt. Ska till frissan och sen blir det kvällspass.
Lycka till Kalle!
God Morgon, or not?
Fortfarande förkyld och har sovit så där i natt. Ska till frissan och sen blir det kvällspass.
Lycka till Kalle!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 09:16Linda: Morsk skulle jag väl inte påstå men jag gillar hästar där det händer saker när man sitter upp så jag skulle gärna ta en tur på den där även om det troligen slutar med en flygtur och diverse blåmärken! 🙂
Linda: Morsk skulle jag väl inte påstå men jag gillar hästar där det händer saker när man sitter upp så jag skulle gärna ta en tur på den där även om det troligen slutar med en flygtur och diverse blåmärken! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:07Såg du det där nu Pia att Henrik försöker paxa dig om åtta år när din gråe prins gått och blivit vit? (H)
Såg du det där nu Pia att Henrik försöker paxa dig om åtta år när din gråe prins gått och blivit vit? (H)
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 21:49Färgen på springaren är av sekundär betydelse jämfört med ryttarinnan... (H)
...och då menar jag inte färgen på ryttarinnan...
Färgen på springaren är av sekundär betydelse jämfört med ryttarinnan... (H)
...och då menar jag inte färgen på ryttarinnan...
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:00Menar du att färgen på ryttarinnan är det som har störst betydelse?
Menar du att färgen på ryttarinnan är det som har störst betydelse?
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 06:48God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from ellen olsson on 8 December 2010, 06:51Gomorron! Det känns som om man behöver tekniska hjälpmedel för att hålla uppe ögonlocken idag.
Gomorron! Det känns som om man behöver tekniska hjälpmedel för att hålla uppe ögonlocken idag.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:09God morgon! Täppt i nästan och tjockt i huvudet men på bra humör. Det är riktigt kallt nu.
Önskar alla en bra dag!
God morgon! Täppt i nästan och tjockt i huvudet men på bra humör. Det är riktigt kallt nu.
Önskar alla en bra dag!