Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 23:52Helt rätt Niklas så ta ni 3-åringen på 177 cm, det låter perfekt för nybörjare. Det är ju ändå en ridskolehäst. *flinar*
Det enda som är jobbigare med stora hästar är att det är längre att trilla. Och lite omständigare att ta sig upp om man är lite stel.
Helt rätt Niklas så ta ni 3-åringen på 177 cm, det låter perfekt för nybörjare. Det är ju ändå en ridskolehäst. *flinar*
Det enda som är jobbigare med stora hästar är att det är längre att trilla. Och lite omständigare att ta sig upp om man är lite stel.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 07:06God morgon alle hop 🙂
God morgon alle hop 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:20God morgon på er!
Ser ut som tö(o)väder ute, kan det verkligen stämma?? 🙁
Jonas: Du verkar lite morsk, du kan få komma och rida in den där 3åringen. Alla som försökt hittills har flugit av... (sa jag det där högt?? ;))
God morgon på er!
Ser ut som tö(o)väder ute, kan det verkligen stämma?? 🙁
Jonas: Du verkar lite morsk, du kan få komma och rida in den där 3åringen. Alla som försökt hittills har flugit av... (sa jag det där högt?? ;))
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:22morrn morrn, idag ska jag på lite "informellt samtal" om nytt jobb, det är möjligen dags att lämna kommunskiten så jag får tid att sitta på funbeat som er andra under dagarna 😉
morrn morrn, idag ska jag på lite "informellt samtal" om nytt jobb, det är möjligen dags att lämna kommunskiten så jag får tid att sitta på funbeat som er andra under dagarna 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:23Linda, men inte kan väl du ha försökt,( och flugit av)? Högre tankar än så har jag om funbeatfolk 🙂
Linda, men inte kan väl du ha försökt,( och flugit av)? Högre tankar än så har jag om funbeatfolk 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:24Kalle: Lycka till! Vart bär det hän sen då, i så fall?
EDIT: JAG skulle inte sätta mig på hästen om jag så fick betalt. Supersnäll på backen (hans lilla skötare är ca 12 år gammal) men står på bakbenen allt som oftast när man försöker rida. 177 cm blir H
Kalle: Lycka till! Vart bär det hän sen då, i så fall?
EDIT: JAG skulle inte sätta mig på hästen om jag så fick betalt. Supersnäll på backen (hans lilla skötare är ca 12 år gammal) men står på bakbenen allt som oftast när man försöker rida. 177 cm blir H
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:25Linda, det verkar som jag ska bli nån slags it-hora.. när ska dom vakna upp liksom, skicka ut en sån som mig bland folk :-))
Linda, det verkar som jag ska bli nån slags it-hora.. när ska dom vakna upp liksom, skicka ut en sån som mig bland folk :-))
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:27Kalle: Det låter mindre självvalt...?
Kalle: Det låter mindre självvalt...?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 08:28Nädå, jag känner han som har företaget så det är helt ok, dessutom är det mer än hög tid att jag gör nåt annat än där jag är nu 🙂
Nädå, jag känner han som har företaget så det är helt ok, dessutom är det mer än hög tid att jag gör nåt annat än där jag är nu 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 7 December 2010, 08:29Där ser man Kalle! Lycka till!
Här har jag fått punktering på bilfan. Man blir trött. Det är ju tjockt med snö, så att slänga på en av sommarfälgarna för att kunna komma till verkstan blir ju inte trevligt känner jag. Det är väl bara att försöka hitta m
Där ser man Kalle! Lycka till!
Här har jag fått punktering på bilfan. Man blir trött. Det är ju tjockt med snö, så att slänga på en av sommarfälgarna för att kunna komma till verkstan blir ju inte trevligt känner jag. Det är väl bara att försöka hitta m