Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 06:57God morgon alle hop 🙂
Kallt inne idag....
God morgon alle hop 🙂
Kallt inne idag....
Quote from ellen olsson on 6 December 2010, 07:03Gomorron! Bara nio arbetsdagar kvar innan det vänder!
Gomorron! Bara nio arbetsdagar kvar innan det vänder!
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 07:24Fredrik - härligt med positivt tänkande! 🙂
Godmorgon allihiop från mig med! Idag får jag besök från sthlm.. funderar på rolig aktivitet på eftermiddagen, någon som har bra tips i gbg-s trakten?
Liseberg är tyvärr stängt... det också... 🙁
Fredrik - härligt med positivt tänkande! 🙂
Godmorgon allihiop från mig med! Idag får jag besök från sthlm.. funderar på rolig aktivitet på eftermiddagen, någon som har bra tips i gbg-s trakten?
Liseberg är tyvärr stängt... det också... 🙁
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:31God morgon!
Idag blir det till att beta av allt jag inte hann med i helgen samtidigt som jag jobbar (#)
Fredrik: Positiv idag? 😉
Johanna: Synd att jag inte är i Göteborg, då hade vi kunnat hitta på något. Om du istället känner för att åka till Örebro
God morgon!
Idag blir det till att beta av allt jag inte hann med i helgen samtidigt som jag jobbar (#)
Fredrik: Positiv idag? 😉
Johanna: Synd att jag inte är i Göteborg, då hade vi kunnat hitta på något. Om du istället känner för att åka till Örebro
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 10:27God morgon!
Ångrar bittert att jag inte höll mig hemma igår... Träningsförbud och bihåleinflammation, hur tänkte jag egentligen när jag började jogga?? Jo, att det var väldigt friskt och skönt ute och att jag var lycklig över att inte vara döende längre.
God morgon!
Ångrar bittert att jag inte höll mig hemma igår... Träningsförbud och bihåleinflammation, hur tänkte jag egentligen när jag började jogga?? Jo, att det var väldigt friskt och skönt ute och att jag var lycklig över att inte vara döende längre.
Quote from Fredric Lagerström on 6 December 2010, 10:53Ja, Linda men ni tjejer ska ju ha så himla bra simultanförmåga sägs det ju. 😉
Men Kat! Nu får du ta det lugnt ett tag! Kurera dej ordentligt. Drick mycket vatten.
Ja, Linda men ni tjejer ska ju ha så himla bra simultanförmåga sägs det ju. 😉
Men Kat! Nu får du ta det lugnt ett tag! Kurera dej ordentligt. Drick mycket vatten.
Quote from ellen olsson on 6 December 2010, 10:57Tråkigt med bakslag, Katarina. Ta det nu lugnt, krya på dig och ät lite glass. 🙂
Tråkigt med bakslag, Katarina. Ta det nu lugnt, krya på dig och ät lite glass. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 11:43Morrn morrn, måndag morgon, fast på jobbet, ljummet i luften, jag längtar ut till skidspåret.
Morrn morrn, måndag morgon, fast på jobbet, ljummet i luften, jag längtar ut till skidspåret.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:24Kat: Trist. (Kanske fanns anledning till träningsförbudet...) Krya på dig!
Kat: Trist. (Kanske fanns anledning till träningsförbudet...) Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 18:48Henrik: Nej, det är INTE bara.. eller.. (vänta här nu lite grann) joförfan, det är klart det är baaara! Vill du prova? 😉
(Pssst Linda, Pia mfl - om Henrik frågar er så säg att det är BARA att hoppa upp på en oinriden häst, K? )
Henrik: Nej, det är INTE bara.. eller.. (vänta här nu lite grann) joförfan, det är klart det är baaara! Vill du prova? 😉
(Pssst Linda, Pia mfl - om Henrik frågar er så säg att det är BARA att hoppa upp på en oinriden häst, K? )