Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:18Kat: Krya på dig!
Jessie: Jag sa ju att jag inte hade så mycket koll på hästar. Har sett nån gammal västernfilm och då hoppar de upp på en vildhäst och den hoppar runt lite och sen är den jättesnäll... Men en ridtur med en erfaren ryttare kanske vore nåt
Kat: Krya på dig!
Jessie: Jag sa ju att jag inte hade så mycket koll på hästar. Har sett nån gammal västernfilm och då hoppar de upp på en vildhäst och den hoppar runt lite och sen är den jättesnäll... Men en ridtur med en erfaren ryttare kanske vore nåt
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:20Henrik: Det är det absolut. Fast det krävs ändå en relativt erfaren häst med, annars blir det.. ehm.. mindre bra. *erkänner*
Henrik: Det är det absolut. Fast det krävs ändå en relativt erfaren häst med, annars blir det.. ehm.. mindre bra. *erkänner*
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:28Ser jag fram emot (H)
Ser jag fram emot (H)
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:29Henrik: Du ser fram emot.. att träffa någon som HAR (tillgång till) en sån erfaren häst? *ler fullständigt oskuldsfullt*
Henrik: Du ser fram emot.. att träffa någon som HAR (tillgång till) en sån erfaren häst? *ler fullständigt oskuldsfullt*
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 21:11En prinsessa på en vit springare vore ju härligt *visslar oskuldsfullt*
En prinsessa på en vit springare vore ju härligt *visslar oskuldsfullt*
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:35Jessie: Ja? Varför skulle han tro något annat? Så är det ju! *visslar och leder fram ridskolans 177 höga 3 åring till intet ont anande Henrik*
Jessie: Ja? Varför skulle han tro något annat? Så är det ju! *visslar och leder fram ridskolans 177 höga 3 åring till intet ont anande Henrik*
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:42Är nog lite skraj för stora hästar. Små islandshästar kan jag dock tänka mig att prova på att rida. De verkar snällare.
Är nog lite skraj för stora hästar. Små islandshästar kan jag dock tänka mig att prova på att rida. De verkar snällare.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 23:00Johan : Nu är du lite lost. På en liten kuse kommer du studsa koppiöst. har du varit alena länge så kan vissa saker komma i klämm inte gott. En stor häst rör sej mycket lugnare ok det går lite fortare men du är väl en man 😉
Johan : Nu är du lite lost. På en liten kuse kommer du studsa koppiöst. har du varit alena länge så kan vissa saker komma i klämm inte gott. En stor häst rör sej mycket lugnare ok det går lite fortare men du är väl en man 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 23:05Jag hoppas inte det där var någon slags metafor...
Jag hoppas inte det där var någon slags metafor...
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 23:14Det är inte så farligt men som sagt en stor häst är mycket behagligare o rida än dom små.
Det är inte så farligt men som sagt en stor häst är mycket behagligare o rida än dom små.