Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Kat: Krya på dig!

Jessie: Jag sa ju att jag inte hade så mycket koll på hästar. Har sett nån gammal västernfilm och då hoppar de upp på en vildhäst och den hoppar runt lite och sen är den jättesnäll... Men en ridtur med en erfaren ryttare kanske vore nåt

Henrik: Det är det absolut. Fast det krävs ändå en relativt erfaren häst med, annars blir det.. ehm.. mindre bra. *erkänner*

Ser jag fram emot (H)

Henrik: Du ser fram emot.. att träffa någon som HAR (tillgång till) en sån erfaren häst? *ler fullständigt oskuldsfullt*

En prinsessa på en vit springare vore ju härligt *visslar oskuldsfullt*

Jessie: Ja? Varför skulle han tro något annat? Så är det ju! *visslar och leder fram ridskolans 177 höga 3 åring till intet ont anande Henrik*

Är nog lite skraj för stora hästar. Små islandshästar kan jag dock tänka mig att prova på att rida. De verkar snällare.

Johan : Nu är du lite lost. På en liten kuse kommer du studsa koppiöst. har du varit alena länge så kan vissa saker komma i klämm inte gott. En stor häst rör sej mycket lugnare ok det går lite fortare men du är väl en man 😉

Jag hoppas inte det där var någon slags metafor...

Det är inte så farligt men som sagt en stor häst är mycket behagligare o rida än dom små.