Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 11:35Alla våra chaufförer har nog snöat in (eller av?) någon annanstans så här är det iaf lugnt idag. Bara svenska chaufförer som har hittat hit över huvud taget hittills. 🙂
Då skulle man ha kunnat sett på skidskytte här istället om det inte vore så sabla tr
Alla våra chaufförer har nog snöat in (eller av?) någon annanstans så här är det iaf lugnt idag. Bara svenska chaufförer som har hittat hit över huvud taget hittills. 🙂
Då skulle man ha kunnat sett på skidskytte här istället om det inte vore så sabla tr
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 09:36God Morgon!
Är ni morgontrötta idag?
God Morgon!
Är ni morgontrötta idag?
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 10:16Godmorgon?
Jag har haft fullt upp på jobbet ända fram tills nu. Kom fyra bilar direkt klockan 06:00 i morse och på den vägen var det sen.
Nu är det lunch! (t+)
Godmorgon?
Jag har haft fullt upp på jobbet ända fram tills nu. Kom fyra bilar direkt klockan 06:00 i morse och på den vägen var det sen.
Nu är det lunch! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 09:35God morgon! Vilken mörk himmel det är. Igår blev det aldrig ljust. Ska ge mig ut i snöovädret med mina tankar. Det ska bli så skönt. Ont i halsen av gårdagens cigaretter och uttorkad av gårdagens glögg/snaps/öl/vin. Försöker undvika ex:ets systers inlägg
God morgon! Vilken mörk himmel det är. Igår blev det aldrig ljust. Ska ge mig ut i snöovädret med mina tankar. Det ska bli så skönt. Ont i halsen av gårdagens cigaretter och uttorkad av gårdagens glögg/snaps/öl/vin. Försöker undvika ex:ets systers inlägg
Quote from ellen olsson on 18 December 2010, 10:21Kan pök vara något annat än tjejer? *skeptisk*
Nåja, jag hoppas såklart att ni får trevligt!
Kan pök vara något annat än tjejer? *skeptisk*
Nåja, jag hoppas såklart att ni får trevligt!
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 12:29God Dag!
Känner mig något bättre men hostan vill inte försvinna 🙁
Ska ut till återvinningsstationen några rundar, har röjt lite i skåp och lådor när jag haft ork till det. Ska planera lite för julklappsinköp till syskonbarnen. Fortsätt ha en toppenlörd
God Dag!
Känner mig något bättre men hostan vill inte försvinna 🙁
Ska ut till återvinningsstationen några rundar, har röjt lite i skåp och lådor när jag haft ork till det. Ska planera lite för julklappsinköp till syskonbarnen. Fortsätt ha en toppenlörd
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 13:59Skönt att höra att det går åt rätt håll Camilla.
Skönt att höra att det går åt rätt håll Camilla.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 08:11Varför ska det vara så svårt att ta lite sovmorgon? Vaknade 7.30 idag också. Huvudvärk 🙁 Idag väntar Julfest hos mamma och en dejt som jag sett mindre och mindre fram emot (#)
Varför ska det vara så svårt att ta lite sovmorgon? Vaknade 7.30 idag också. Huvudvärk 🙁 Idag väntar Julfest hos mamma och en dejt som jag sett mindre och mindre fram emot (#)
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 09:40God morgon! 😀
Ännu en dag framför vinterstudion, dessutom krönt av en final i handboll.
Undrar bara när det är tänkt att man ska hinna träna något själv?? (#)
God morgon! 😀
Ännu en dag framför vinterstudion, dessutom krönt av en final i handboll.
Undrar bara när det är tänkt att man ska hinna träna något själv?? (#)
Quote from ellen olsson on 19 December 2010, 11:10Gomorron! Att ta sovmorgon är busenkelt! Ni får konsultera en expert 🙂
Gomorron! Att ta sovmorgon är busenkelt! Ni får konsultera en expert 🙂