Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 19:53Mattias.... jag har aldrig testat Zumba men jag tror du gjorde mig lite nyfiken nu med den liknelsen. Kommer dock ha lite svårt att hålla mig för skratt tror jag när jag ser nån som ser extra ansträngd ut.
Mattias.... jag har aldrig testat Zumba men jag tror du gjorde mig lite nyfiken nu med den liknelsen. Kommer dock ha lite svårt att hålla mig för skratt tror jag när jag ser nån som ser extra ansträngd ut.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 21:15Jessie - Du hade sluppit skotta fram bilen om du gått till stallet 😉
Jessie - Du hade sluppit skotta fram bilen om du gått till stallet 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 January 2011, 21:39He he. Jag gick och lade mej vid ca 04. Jag och syrran satt och lyssnade på estninska nationalistiska sånger på spoty det sista. Jag länkade i lite olika random trådar här, he he. Vi sade: "Vi kör den en gång till". Jag tror vi lyssnade på en viss låt kan
He he. Jag gick och lade mej vid ca 04. Jag och syrran satt och lyssnade på estninska nationalistiska sånger på spoty det sista. Jag länkade i lite olika random trådar här, he he. Vi sade: "Vi kör den en gång till". Jag tror vi lyssnade på en viss låt kan
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 21:59God morgon Aadu! Snart dags att gå och lägga sig? 😉
God morgon Aadu! Snart dags att gå och lägga sig? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 January 2011, 22:11Äh vaddå? Kl är ju bara barnet ju 😉
Äh vaddå? Kl är ju bara barnet ju 😉
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 22:17Om du säger så nattsuddaren! 😉
Om du säger så nattsuddaren! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 1 January 2011, 22:27Jag är ju ledig imorgon. Det känns ju ändå som en bra start på året: Det här att veta att jag är ledig imorgon.
Eller vad säger lyxliraren Linda som får bo gratis på hotell. Drack du pommac till frukosten med? 😉 Magnumflarra, jo jag tackar.
Jag är ju ledig imorgon. Det känns ju ändå som en bra start på året: Det här att veta att jag är ledig imorgon.
Eller vad säger lyxliraren Linda som får bo gratis på hotell. Drack du pommac till frukosten med? 😉 Magnumflarra, jo jag tackar.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 22:50Aadu: Men då så, då är det ju bara att parta hela natten! 😀 Hihi, du är bara avis! 😉
Aadu: Men då så, då är det ju bara att parta hela natten! 😀 Hihi, du är bara avis! 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 09:27God morgon allihop !
Här är skidorna vallade och blåbärssoppan värmd, dags att ge sig ut i längdspåret alltså.
God morgon allihop !
Här är skidorna vallade och blåbärssoppan värmd, dags att ge sig ut i längdspåret alltså.
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 09:36God morgon, här blir det en löptur innan det äd dags att åka till stallet. 🙂
God morgon, här blir det en löptur innan det äd dags att åka till stallet. 🙂